Forum > Santa Fe SM
2.4 PB Po wymianie rozrządu problem
Hants:
Masz wszystkie objawy źle ustawionego wałka balansowego.
Zniszczyć silnika, raczej to nie zniszczy, ale poduszki silnika szybko padną.
compi:
Dzięki Kosmos, dzięki Hants. Obstawiliście prawidłowo przyczynę. Mechanik rzekł tylko po oddaniu auta "zdarza się...". Szkoda że nie mogę serwisować samochodów u Was. :)
karino13:
walek balansu ma oznaczenie na kolku do ustawienia go na bloku silnika ,tam tez jest oznaczenie
Hants:
--- Cytat: "karino13" ---walek balansu ma oznaczenie na kolku do ustawienia go na bloku silnika ,tam tez jest oznaczenie
--- Koniec cytatu ---
Niestety, nie zawsze jest to pomocne. Ustawiając tylko na znaczniki, masz 50% szans, że zrobisz to poprawnie. Wynika to z przełożeń pompy oleju względem balancera.
Tu jest to lepiej pokazane.
//www.youtube.com/watch?v=UtTcRru-C-U
//www.youtube.com/watch?v=UtTcRru-C-U
karino13:
w zwiazku z tym ze szukam dziury w calym a auto ma sie dobrze chce zapytac kto z posiadaczy tego silnika wymienial juz poduszki silnika. Pytam bo po wymianie rozrzadu mam drgania na kierownicy i trzesie cala buda w calym zakresie obrotow.Na wolnych tez.Przed wymiana mialem to czasami na wonych ale nie podczas jazdy.Przypuszczam zle zamontowonie poduszek lub zbyt mocne ich dokrecenie.Ktos mial juz z tym doswiadczenia? Auto ogolnie jezdzie(moc) tak jak przed wymiana.
Nawigacja
[#] Następna strona