Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

scoupe 1,5 94r-niskie obroty na biegu jalowym

<< < (4/5) > >>

IgoReCzeK:
Witam. Stawiałbym bardziej na uszkodzony czujnik przepływomierza niż na ECU. Pozdrawiam Igor.

sebasecr:
Hm no tak jeden element a tyle szkód. Mam jeszcze pytanko bo aktualnie mam już rozplanowany fundusz i czy można jeździć z odłączoną przepływką? Czy to może mieć zły wpływ na silnik? Jakie mogą być konsekwencje? Moim zdaniem gorzej dostaje z tą przepływką bo się dławi i nierówno pracuje ale wolę zasięgnąć waszych porad koledzy.

IgoReCzeK:

--- Cytat: "sebasecr" ---...Moim zdaniem gorzej dostaje z tą przepływką bo się dławi i nierówno pracuje...
--- Koniec cytatu ---

Witam. Jak słusznie zauważyłeś dalsza jazda z uszkodzonym czujnikiem w ten sposób jak opisujesz na pewno spowoduje "więcej szkód" ( tak na prawdę to trudno powiedzieć czym one mogą się objawić, na pewno szybszym zużyciem jednostki napędowej ), natomiast odłączenie czujnika na stałe i zaniechanie jego wymiany odbije się na pewno na zwiększonym spalaniu, co do reszty, to trudno ( najlepiej jak by się odezwał ktoś, kto miał takie problemy praktycznie ). Tak czy siak trzeba zacząć poszukiwania sprawnego czujnika gdzieś na szrotach, choć nie będzie łatwo, a do czasu znalezienia potrzebnej części wypiąć go z układu. Pozdrawiam Igor.

sebasecr:
Dziękuję za poradę Igor,no to trzeba zacząć szukać bo nowy to są już duże koszty choć przebolałbym no ale w tym miechu muszę jakoś przepękać bez przepływki i ograniczyć wyjazdy do minimum. Pozdrawiam

Pyros:

--- Cytuj --- nowy to są już duże koszty
--- Koniec cytatu ---

Można wiedzieć ile?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej