Forum > Santa Fe SM

Koło pasowe wału korbowego 2.4l 2005

(1/2) > >>

wartego:
Hej. Mam pytanie odnośnie koła pasowego do Santa Fe 2.4 2005. Dzisiaj odebrałem paczkę z Fox Rzeszów.
Koło pasowe kosztowało 240zl.
Koło pasowe

Z tego co widzę to brak w nim gumy od strony śrub. Czy ta guma pełni jakaś ważna rolę i jest konieczna?

Tutaj foto uzywanego kola z allegro.  

Pozdrawiam

kosmos2011:
Guma to tłumik drgań w oryginale jest w NTY jak widać nie. W G4JP gumy nie ma.

MikiKacpi:
Czy montaż koła pasowego NTY bez tłumika drgań (gumy) nie spowoduje innych niepożądanych objawów (drgania, terkotanie itp.) ?

lucasy:
Miałem ostatnio "przyjemność" wymiany koła pasowego w swoim. Najpierw uwierzyłem, że można taniej i kupiłem z allegro za 200zł zamiennik NTY. Przy montażu się ten zamiennik rozpadł, był zrobiony z bardzo kruchego stopu. Najpierw ukruszyło się troszkę a potem już poleciało, wystarczyło lekko stuknąć gumowym młoteczkiem.
Środkowy otwór też trzeba było lekko przeszlifować bo był ciut za mały.

Ogólnie to miałem z tym przejścia spore, bo pierwsza sztuka przyszła uszkodzona w transporcie.

Zamówiłem więc oryginał z FOX za 630 zł, wersja z gumą, solidna. Finalnie jestem 200zł w plecy na próbach oszczędzania :(

Pierwsze dwie fotki to koło oryginalne. ostatnia to NTY z ukruszoną krawędzią. Główną różnicą poza gumą jest grubość rantów, oryginalne koło ma zdecydowanie grubsze.

MikiKacpi:
Pięknie, co za buble robią w Chinach ....
Sprawdzę jeszcze ile kosztuje koło do Kia Sorento z tym silnikiem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej