Forum > Santa Fe SM
[Santa Fe SM] kody OBD II
wydminianin:
Pęknięty pierścień ABS z przodu można bez trudu zdiagnozować samemu- wystarczy ręką sprawdzić czy nie jest luźny- luźny znaczy pęknięty, a mając kanał lub dostęp do podnośnika widać koronkę bez zdejmowania koła, od spodu oczywiście. Co zaś tyczy się wymiany, ja w moim santku wymieniłem już oba z przodu( taa, akurat ja, SERWIS :mrgreen: ). Same pierścienie, bez przegubów. Także u mnie zaświecały się kontrolki ABS i TCS. Po wymianie problem zniknął.
Ericsson:
no wlasnie ta wymiana, strasza palnikami i prasmi po 100 ton :shock:
ok sprawde ktory to pierscien na podnosniku, ale jezeli to wlasnie to
to chyba raczej wyminie przegub, to moge sam bo palinka ani prasy nie mam :-P
wydminianin:
Skoro uparłeś się samemu wymienić.... . Ja w serwisie zapłaciłem niecałe 200 zł
(robocizna z pierścieniem), samemu nie chciałem się bawić. No, ale to są dyskusje nie o błędach OBD II :mrgreen: jak sugeruje temat :-D
Ericsson:
Tak to nie ten temat przepraszam ale chcialem naisac ze ja mam penkniente 2 koronki czy pierscienie i latwiej wymienic cale przegby, u mnie kosztyja okolo
300 zl na polskie to naprawde nie oplaca sie kombinowac z tymi pierscieniami.
Co do czytani abledow mam takie urzadzenia do OBD2 i niesstety nie moge tego uruchomic, wszytskim dziala tylko nie mnie :cry:
wydminianin:
OBD II nie działa, bo....? Nie możesz połączyć komputera(smartfona,tabletu) z modułem czy moduł nie łączy się z samochodem? Moduł na kabelek czy bluetooth? Co zaś ceny za przeguby- to Twoja kasa :-D .
Nawigacja
[#] Następna strona