Koreańczycy mówią otwarcie: naszym celem najpóźniej do roku 2021 jest zdobycie pozycji pierwszej marki azjatyckiej na rynku w Europie. Tylko jak zamierzają to osiągnąć?Plan jest jasny. W ciągu najbliższych pięciu lat Hyundai wprowadzi do swojej oferty aż
30 nowych modeli i wersji modelowych. Kluczowy będzie tu segment pojazdów typu
SUV/crossover wraz z modelem Hyundai Kona, który zaprezentuje się szerokiej publiczności już we wrześniu podczas salonu
IAA Frankfurt 2017.
Na tym jednak nie koniec nowości. W planach jest podobno jeszcze premiera modelu typu
mini-SUV. To auto, które na rynku europejskim właściwie nie ma bezpośrednich konkurentów – może poza takimi graczami jak Suzuki Ignis oraz Fiat Panda Cross. No chyba, że na taki pomysł wpadnie też i siostrzana marka Kia...
Dodatkowo koreański producent chce mieć jeszcze w swoim arsenale model
większy niż Santa Fe. A to wszystko obok Tucsona, który jest aktualnie bestsellerem marki na rynku europejskim i jednym z hitów swojego segmentu (C-SUV).
www.samar.pl