Forum > i40 VF

[i40 VF] poziom oleju 1.7 crdi

<< < (8/12) > >>

Venom:

--- Cytat: "MD13" ---Venom oki rozumiem. Ale teraz się zastanawiam czy nie wywalić dpf i od razu zmodyfikować mapę. Wyjdzie mnie to jakieś 2000zł i spokój. Mam stan licznika 113 tys. Olej jest trochę ponad stan teraz a to pewnie dla tego ,że jakieś 2 miechy nie byłem w trasie auto albo stoi albo krótkie odcinki. Auto kupiłem w ogóle w październiku tamtego roku tak więc nie wiem w jakim stanie jest dpf. I się zastanawiam teraz.
--- Koniec cytatu ---


Ja program robiłem w Łodzi na Rokicieńskiej i  zrobisz go tam razem z wywaleniem dpf za 1800 PLN.  Jak pojedziesz tam to Ci sprawdzą przy okazji w jakim stanie jest dpf . Mi najpierw zrobili diagnostykę a później zadecydowałem co mają zrobić . Jest to jakaś opcja to o czym mówisz. Na pewno pozwoli to wgrać bardzo ostry program, powyżej 160 koni o ile auto będzie miało na to ochotę .Ale napewno dpf już nie będzie Cię ograniczał.

Jacek72:
Miało być.  Jak z kopceniem po usunięciu dpf? Mocno wali sadza?

Alonzo_:

--- Cytat: "Venom" ---Być może masz racje ....
--- Koniec cytatu ---

A być może nie.
Dziś spróbowalem Twojej metody i po 3-4 km na trójce 3 tyś obrotów ruszyło wypalanie :shock:
Dystans mam taki ze powinno wypalać ale to chyba nie był zbieg okoliczności.
Twoja metoda Venom moze być trafiona. Za 150-200km zrobie to jeszcze raz. Jak ruszy wypalanie to by było to ;-)

PS do Moderatora
Może trzebaby to przekleić do wątku z wypalaniem dpfa lub wątki połączyć?

MD13:
Venom jak wracałem dziś do domu to go ustawiłem na łopatki i trochę go po przeciągałem. Jak stanąłem przed domem do wsłuchałem się w silnik i takie dziwne coś słyszałem. Wyszedłem z auta a tam wali  - więc dopala bo tak też zauważyłem w służbowych autach ,że jak dopala to charakterystyczny smrodek wychodzi. Po kilku minutach silnik zmienił pracę i smrodek ustał więc było dopalanie. Jeśli chodzi o tą firmę z rokicińskiej to chodzi ci o G-Lab Diesel Tuning ? Pisąłem już do nich tylko nie wiem dlaczego w stopce mieli Rzgowską. Tak ci siak to chyba się zdecyduje na dwie opcje na raz. Nie wiem jak wy sądzicie ale to przecież chore by cały czas nasłuchiwać czy się wypala dpf. I specjalnie robić kilometry aby wypalać filtr. Jak już to chociaż jakiś monit powinien być np. "Trwa dopalanie - nie wyłączaj silnika". Tak ciężko to zrobić? Nie bo się nie chce , lepiej jak pieprzenie dpf, silnik i przyjadą na serwis.

waszek_rmc:
Ot ciekawostka, u mnie wczoraj dopalanie przy 570km - oczywiście od razu (przyznał ze niepotrzebnie, bo w planach nie miałem) na obwodnice... za to w weekend katowałem ile wlezie, dłuższe trasy i nic :) Chciałem wymusić, ale się nie udało. Czyli teoretycznie udaje się Wam wymuszenie dając w rurę, 3 bieg powyżej 3 tys? Jak długo trzeba tak jechać? To jest dobre, czy czasem przypadkowo za często dopalanie nie wymusimy?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej