Forum > Accent

[Accent X3] Podniesienie mocy w accencie 1.3 12v 75km macie

<< < (2/4) > >>

tomek27:

--- Cytat: "Lookas" ---na alegro kupisz sobie takie cos co sie zaklada na koncowke wydechu i daje podobno dzwiek turbo, jakis spoiler moze jeszcze znajdziesz i koniecznie chinskie ksenony. jak dobrze poszukasz to starczy ci 500 zlociszy. bez urazy.
--- Koniec cytatu ---


do tego naklejka TURBO na klape.  ;-)

to co pisze Lookas,  to tylko cena swapu na cos mocniejszego a jak chcesz cos ze swojego motoru wyciagnac to ciezka sprawa w 500 zl sie zmiescic. jedyne rozwiazanie to turbo. ake nie nalkejka tylko caly zestaw do silnika. koszt srednio 100zl/1KM. wiec sobie policz jakie sa koszty. nie liczac doprowadzenia samego silnika ko stanu fabrycznego bo znajac zycie kilka albo kilkanascie koni w twoin akcencie padlo. wiec dolicz remont.

wiec pozostaje zakup silnika z scoupe 1.5t. bdzie najtaniej.

lukaszl86ldz:
i jeszcze zależy w jakim stanie jest cały accent np. buda jeśli chce się coś pchać mocnego pod maskę warto też zadbać o wygląd wizualny , zostając nawet przy oryginalnym wyglądzie autka

gacus2004:
Jak moc znacznie podniesona ,to  hamulce i podwozie należy przerobić na wydajniejsze, a wtedy koszta dalej się pną do góry.

tomek27:

--- Cytat: "lukaszl86ldz" ---zostając nawet przy oryginalnym wyglądzie autka
--- Koniec cytatu ---


i to jest chyba najwazniejsze. wiadomo jakies kolo czy obnizenie to obowiazek ale robienie szpachelplastiku nie wchodzi w gre. oryginal, lekko w dol i felga. to dobra mysl.
jesli chodzi o hamulce czy przerobke zawieszenia to robi sie to w celu podniesienia bezpieczenstwa ale i tak te zmiany nie beda widoczne z zewnatrz. to jest tylko dla Ciebie.

shapyr:

--- Cytat: "mlodzianek15" ---czy macie jakieś pomysły
--- Koniec cytatu ---


Najprostsze rozwiązanie to wymiana komputera silnika na ten z wersji 62 kW (84 KM). Na "starym" forum był wątek o różnicach pomiędzy silnikiem 75, a 84 KM i wyszło na to że jedyną różnicę stanowi komputer.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej