Autor Wątek: Obrócone panewki 1.6 GDI - czy ten problem naprawdę istnieje  (Przeczytany 5374 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

piotr_5

  • Gość
Witam, w jednej z gazet przeczytałem, że silniki 1.6 GDi nie są godne polecenia, gdyż zdarzają się przypadki odwrócenia panewek. Czy ktoś słyszał o takim przypadku?

Offline waszek_rmc

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 1038
Obrócone panewki 1.6 GDI - czy ten problem naprawdę istnieje?
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Lipiec 2017, 16:29:46 »
Nawet wiem gdzie to przeczytałeś ;)
Piszą ze z początku produkcji i znając życie pewnie w KIA;) tam zawsze się coś zdarza - przykład wiele silników z problemem uszczelki pod głowica w 1.7 crdi

Offline Piotrek79

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 995
Obrócone panewki 1.6 GDI - czy ten problem naprawdę istnieje?
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Lipiec 2017, 16:41:59 »
No,ale chyba Kia czy Hyundai to jeden pieron?????
Silniki te same chyba????

Offline srbastek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 356
Obrócone panewki 1.6 GDI - czy ten problem naprawdę istnieje?
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Lipiec 2017, 17:16:04 »
U mnie w firmie było ponad 100 szt Kia ceed 1.4 z 2010 r. benzyna i chyba wszystkie silniki były wymieniane na gwarancji, padały panewki. Na forum Kia tylko kilka osób narzekalo na to

Offline waszek_rmc

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 1038
Obrócone panewki 1.6 GDI - czy ten problem naprawdę istnieje?
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Lipiec 2017, 19:12:44 »
Cytat: "Piotrek79"
No,ale chyba Kia czy Hyundai to jeden pieron?????
Silniki te same chyba????

no teoretycznie tak, ale przykład 1.7 crdi pokazuje, że problem z uszczelką pojawiał się w Optimie, w i40 pojedyńcze przypadki.

Przykład w grupie VW, 2.0 TDI na pompowtryskiwaczach... problemy głównie miały passaty i octavie, jakoś w audi jednostkowe przypadki... Coś musi być na rzeczy. Teoretycznie w KIA zawsze wszytko jest chyba pierwsze..

piotr_5

  • Gość
Obrócone panewki 1.6 GDI - czy ten problem naprawdę istnieje?
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Lipiec 2017, 22:28:23 »
Oczywiście a gazecie A..Ś...gdzie cała grupa VW i reszta niemieckich to nadzwyczajne samochody...zastanawia mnie ten fakt, mam IXa, bez większych problemów, ale zostało napisane tam, że interwał zmiany oleju należy skrócić nawet do 10-12 tyś...