Dzięki za odpowiedź. LPG było montowane w dobrym warsztacie (Mława, Nowotczyński), co do dotrysku, to jak napisałem jest ustawiony tylko dla wysokich obrotów >4,5k rpm. Jak powiedział instalator dobrane komponenty (reduktor, wtryski) spokojnie obsługują 150 KM, więc benzyna nie ma na celu ratowanie niewydolnej instalacji lpg, ale lepszą ochronę gniazd zaworowych przy dużych obciażeniach, z resztą poziom dotrysku nie przekracza 10 % więc o ile działa zgodnie z założeniem to nie powinien powodować dużego podpijania PB .
Jeśli chodzi o wskazówkę poziomu paliwa to też spada - czyli innaczej iż u Ciebie.
btw czy stwierdziłeś ubytek PB po zatankowaniu pod korek i ponownej wizycie na stacji?
Rozważam podobny test (z tankowaniem do pełna) , ale na razie nie będe miał okazji jeżdzić S-kami lub Autostradami więc póki co zostaje sfera domysłów co się dzieje z PB.
Co do tych obr (3k rpm) zastanawiam sie czy ewentualnie nie ma to związku z intensywniejszym załączaniem EVAP.
btw jaki masz rocznik auta?