Forum > i40 VF
[i40 VF] Gwiżdżąca (świszcząca) pompa paliwa - ku przestrodz
waszek_rmc:
Tak jak pisałem wyżej, czy komuś podczas gwarancji serwis kazał dolewać do baku tego środka?
Co do pytania o dodatki BIO to chyba jeden pies czy paliwa premium czy zwykle... ewentualnie może Shell, skoro jego v-power jest średnio 30 gr droższy od verwy i jako jedyny jest importowany w całości.
grem13:
Dzisiaj tez postanowiłem zajrzeć do zbiornika i było jak u kolegów wyżej. Dodam, ze od równego roku tankuje tylko na BP paliwo Ultimate. Wcześniej nie wiem jak było użytkowane, aktualny przebieg 20500km. Świsty były słyszalne od tygodnia regularnie po odpaleniu auta, wcześniej występowało to rzadko ale było słyszalne już 6 miesięcy temu.
leonek67:
Witam
To jeszcze zostali nam forumowicze którzy tankowali na Shell i Lotos ciekawe czy też tak mają ,ja wysłałem do Orlena pytanie czy do paliwa Verva też do daje się komponenty BIO załączyłem fotki ( :-P ) i cisza .
Pozdrawiam
waszek_rmc:
Teoretycznie Shell na pewno w całości jest importowany (mówimy o v-power), ale pozostałe to zwykłe paliwa (czyli z komponentami BIO...)
Ponawiam pytanie odnośnie środak TUNAP, czy ASO zalecało wlewanie tego do baku? Wg opisu to sieje spustoszenie w mikrokosmosie, czyli naszych bakach :) Tylko pytanie, jeżeli rozpuszcza to co dalej dostaje w du**...
struksik:
--- Cytat: "leonek67" ---Witam To jeszcze zostali nam forumowicze którzy tankowali na Shell i Lotos ciekawe czy też tak mają ,ja wysłałem do Orlena pytanie czy do paliwa Verva też do daje się komponenty BIO załączyłem fotki ( :-P ) i cisza. Pozdrawiam
--- Koniec cytatu ---
Lałem na Lotosie od nowości, mam wszystkie faktury w 100% udokumentowane. Przy 25 000 km zaczęła tak gwizdać że siedzieć w samochodzie się nie dało, a przechodnie oglądali się za samochodem. Serwis we Wrocławiu zawołał 375 zł i powiedział że operacja trwa 40 minut, na początku myślałem że jest to faktycznie tego warte, ale po wątku tutaj postanowiłem to rozebrać i wyczyścić samemu teraz uważam że cena to delikatny żart. Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o mechanikę i mi operacja zajęła 2 godziny ze złożeniem. Sitko wyczyszczone, po wyczyszczeniu okazało się że siła ssania przez pompkę musiała być tak duża że je wgniotło delikatnie do wewnątrz. Nagar jakim było otoczone był nie do opisania, zdjęcia które zamieszczacie w 100% oddają klimat. Zalałem teraz pierwszy bak Vervę na Orlenie i jest na ten moment ok. Generalnie z tym sitkiem to kicha straszna, też zastanawiałem się nad tym dodatkiem rozpuszczającym ten syf tylko boję się o silnik, bo przecież jak to się rozpuści to znaczy że leci dalej i czy to się na common railu nie osadzi, w komorze spalania czy gdziekolwiek?
Nawigacja
[#] Następna strona