Forum > Tucson JM

tarpie za kierownice przy hamowaniu

(1/4) > >>

miron68:
trapie za kierownice przy hamowaniu wymieniłem nowe tarcze  na TWR z górnej pułki ale tarpanie ustało tylko w 50 procentach czy to może być wina tylnych tarcz

kamilkarl:
Klocki też wymienione? Dodatkowo moga być krzywe felgi i luz w przekładni kierowniczej lub w którymś z elementów odpowiedzialnych za kierowanie.

miron68:
klocki nowe koła  wyważone  słabsze założone na tył  wytargany na szarpakach  wszystko sprawne brak jakichkolwiek luzów

weuek:

--- Cytat: "miron68" ---trapie za kierownice przy hamowaniu wymieniłem nowe tarcze  na TWR z górnej pułki ale tarpanie ustało tylko w 50 procentach czy to może być wina tylnych tarcz
--- Koniec cytatu ---


Jeśli to rzeczywiście TWR, a nie TRW, to może to kwestia tej podróbki znanej marki.

A jeśli to jednak TRW (tylko sam nie wiesz co masz/słabo u ciebie z czytaniem bądź pisaniem), to pozostaje kwestia jakości montażu tarcz albo krzywych piast.

P.S. Słabsze opony zakłada się na przód.

Zbychu:
Podnieś auto, (jeżeli nie dasz rady całe, to zrób to z każdym kołem osobno), ale nie ściągaj kół. Auto na bieg jałowy, ręczny spuszczony i delikatnie ręką zakręć każdym kołem. Jeżeli coś będzie nie tak przy kole (krzywa tarcza, klocek, jarzmo, czy też piasta), to koło będzie się kręciło swobodnie, ale tylko do pewnego momentu, gdzie je przytnie i będzie szło z delikatnym oporem, musisz to wyczuć. Jeżeli tak będzie, to pierwsze co zrób, to zdejmij tarczę i porządnie, oraz bardzo dokładnie przeczyść piastę, a zwłaszcza rant pierścienia centrującego, to samo wykonaj od środka tarczy, oraz na wewnętrznej stronie frlgi w miejscu osadzania na piastę, złóż wszystko i sprawdz ponownie, jeżeli na kołach będzie ok, to szukaj problemu w tulejach wahaczy.

Ps

weuek,  Jeżeli auto ma napęd na przód, to zdecydowanie lepsze obuwie powinno iść na przednią oś.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej