Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: bezawaryjnosc, i40, silnik, vf wersje

Przesunięty przez: tekla
2015-07-08, 12:26
[i40 VF] Jaki silnik i wersje polecacie?
Autor Wiadomość
malutki83 



Kolor: White Crystal PW6
Skąd: Woj. Małopolskie
 #16   Wysłany: 2015-06-23, 19:46   [i40 VF] Jaki silnik i wersje polecacie?

Witam powoli rozglądam się za zakupem nowej I40 jaką wersję i silniki benzynowe polecacie, chodzi o kwestie bezawaryjności i trwałości, będę użytkował samochodu sporadycznie, czego w poszczególnych wersjach unikać i na co być przygotowanym użytkując Hyundaia I40? Zależy mi na waszej rzetelnej opinii.
 
 
Venom 



Skąd: Kutno
 #17  Wysłany: 2016-07-15, 07:29   

hm, mój ma już 200 000 najechane i w zasadzie oprócz kierownicy wszystko wygląda jak nowe .Zero przetarć, nic nie wyblakło, nic się nie połamało, fotele jak z fabryki .
 
 
malutki83 



Kolor: White Crystal PW6
Skąd: Woj. Małopolskie
 #18  Wysłany: 2016-07-15, 18:23   

"Venom : No jeszcze chyba nigdy nie widziałem żeby ktoś narzekał na opcję którą sam posiada ;-) "
Nie chodzi o chwalenie swoich wersji ale jeśli ktoś chce I40 w wersji benzynowej to nie ma za wielkiego wyboru, albo bierze słabą 1,6l albo mocniejszego 2l ale już starego konstrukcyjnie.
Co do jakości plastików to w I40 są nawet lepszej jakości niż w nowym Tucsonie a tym bardziej w ix35, prócz fortepianowej czerni.
 
 
mati83 



Kolor: Granatowy
Skąd: Tychy
 #19  Wysłany: 2016-07-21, 07:19   

Venom, jeżeli autko masz na gwarancji, to reklamuj kierownicę! Będziesz miał jak nową, a właściwie nową... ;)
 
 
Venom 



Skąd: Kutno
 #20  Wysłany: 2016-07-21, 09:48   

wow, myślisz że to uznają ? To nie jest kwestia eksploatacyjna ?
 
 
mati83 



Kolor: Granatowy
Skąd: Tychy
 #21  Wysłany: 2016-07-21, 09:51   

No stary, chyba nie jest normalne, że przy przebiegu 200 tys. km. skóra się wyciera. Na forum opisywane są problemy z Hultajami i z tego co wiem kilku chłopaków kierownice reklamowało. Zapytać nie zaszkodzi... ;)
 
 
Venom 



Skąd: Kutno
 #22  Wysłany: 2016-07-21, 09:53   

zupełnie się z Tobą zgadzam :-) Tak też zrobię .za chwile mam urlop to podjadę któregoś dnia i zobaczę co da się zrobić .
Ostatnio zmieniony przez Brt 2016-09-28, 21:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mati83 



Kolor: Granatowy
Skąd: Tychy
 #23  Wysłany: 2016-07-21, 10:11   

http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3329

Tu masz opisywane problemy z i40-tkami i rzeczy naprawiane w ramach gwarancji. Możesz się tam doszukać obszywania kierownic.. ;)

Daj znać jak poszło w ASO.
 
 
waszek_rmc 
I am the one who knocks



Kolor: titanium silver T6S
Skąd: Roszków
 #24  Wysłany: 2017-02-07, 06:48   

Powoli myśle o zmianie, zwłaszcza ze niebawem rodzinka się powiekszy, zatem kombi ze stajni hyundaia bedzie najlepszym wyborem :)
Jak to jest z tymi benzynami? 2.0 GDI przed liftem 177KM (178KM zależy od folderu) a po lifcie 165 lub 166 ( chyba tak jak w ix35- który notabene był chyba wcześniej niż ix35). To te same motory? Czy ktoś ma i40 w tej wersji? Spalanie można utrzymać na poziomie średniego 8,5l? Co do 1.6, tych oczywiście jest więcej, co test w necie to inne odczucia. W jednym twierdzą ze czuć moc , a w innym ze to zawali droga. Na papierze mój hultaj ma lepsze osiągi, ale tego w ogóle nie czuć... pytanie jak w i40?
Mało jest wersji 2.0 na rynku wtórnym, kwotę do wydania bede miał coś w okolicy 46 tys (oczywiście przed liftem) chyba ze od razu mi poradzicie zakup za te pieniądze... choć głównie dominują auta w kwocie 40-42 tys... co do diesla, nie wiem, boje sie - nigdy nie miałem ;)

Zawsze mnie tez nurtowało, dlaczego kia trzyma lepsza cenę niż Hyundai? Przez 7 letnia gwarancje? Jak to jest? Modele bliźniacze, a kia średnio 10 tys droższa...
_________________
Escort 92' -> Megane Coupe ph1 96' -> Megane hatchback ph1 97' - Laguna II 01' -> Hyundai Tucson 05' 2.0 LPG -> Hyundai i40 11’ SW 1.7 High -> Hyundai Santa Fe DM 13’ 2.2 4WD
 
 
beny 



Skąd: Brzeszcze
 #25  Wysłany: 2017-02-07, 07:33   

Mam 2.0 przed liftem automat i mogę powiedzieć, ze ten silnik ma 2 oblicza. Można nim jeździć całkiem spokojnie spalając przy tym 6 z drobnymi (nie mówię o wskazaniu kompa tylko o rzeczywistym spalaniu), a można też nieco zaczerpnąć przyjemności z jazdy ale wymaga to obrotów 4000 i wyżej.
Nie wiem jak wkręcanie się na obroty z wysokich biegów bo automat to sam zrzuci jak trzeba i jest przyzwoicie :-> .
_________________
beny
 
 
waszek_rmc 
I am the one who knocks



Kolor: titanium silver T6S
Skąd: Roszków
 #26  Wysłany: 2017-02-07, 08:19   

A jaki masz obecnie przelot? Oleju nie ubywa?
Cos czuje, ze przez to mało 2.0GDI na rynku wtórnym, bo ludziska bardziej zadowolone :)
_________________
Escort 92' -> Megane Coupe ph1 96' -> Megane hatchback ph1 97' - Laguna II 01' -> Hyundai Tucson 05' 2.0 LPG -> Hyundai i40 11’ SW 1.7 High -> Hyundai Santa Fe DM 13’ 2.2 4WD
 
 
beny 



Skąd: Brzeszcze
 #27  Wysłany: 2017-02-07, 08:27   

Jak dotąd niewiele bo 39000. Olej od wymiany do wymiany bez dolewki.
_________________
beny
 
 
waszek_rmc 
I am the one who knocks



Kolor: titanium silver T6S
Skąd: Roszków
 #28  Wysłany: 2017-02-07, 09:46   

Fajnie, ze autko mimo silnika benzynowego potrafi być oszczędne, 9 litrów średnie to dla mnie do zaakceptowania, zwłaszcza, że robie miesięcznie ok. 1200-1300 km, wiec diesel chyba nie ma sensu.
Obecnie spalanie na poziomie 12 litrow gazu :)
Kurcze, mam nadzieję, ze niebawem się coś pojawi w 2,.0 GDI, jak na razie ciężko.... A jak z elastycznością? wiesz skąd ta róznica mocy pomiedzy liftem?
_________________
Escort 92' -> Megane Coupe ph1 96' -> Megane hatchback ph1 97' - Laguna II 01' -> Hyundai Tucson 05' 2.0 LPG -> Hyundai i40 11’ SW 1.7 High -> Hyundai Santa Fe DM 13’ 2.2 4WD
 
 
malutki83 



Kolor: White Crystal PW6
Skąd: Woj. Małopolskie
 #29  Wysłany: 2017-02-07, 20:51   

Ja mam 2.0 gdi po lifcie, spalanie w trasie 6l. w mieście nawet 12l. Silnik elastyczny ale lubi wyższe obroty, wtedy pokazuje pazur. Po lifcie trochę Hyundai zmodyfikował silnik stąd mniej koni.
 
 
waszek_rmc 
I am the one who knocks



Kolor: titanium silver T6S
Skąd: Roszków
 #30  Wysłany: 2017-02-14, 15:48   

Dodano: 2017-02-08, 10:10
Chyba dlatego, ze przystosowali go do EURO 6.
a powiedzcie mi od czego zależą zegary w i40? W sensie kiedy jest kolorowy komputer a kiedy zwykły? Od wyposażenia czy opcji?
Jak się nazywa akurat "to wyposażenie"? W sensie gdy po VIN sprawdzę, to która opcja za to odpowiada?

[ Dodano: 2017-02-14, 15:49 ]
A jak wyglada kwestia 1.6gdi? Czy da się tym jeździć? Myśle o kombiaku.
2.0 mało w sprzedaży... a diesel jakoś mnie nie kręci.
_________________
Escort 92' -> Megane Coupe ph1 96' -> Megane hatchback ph1 97' - Laguna II 01' -> Hyundai Tucson 05' 2.0 LPG -> Hyundai i40 11’ SW 1.7 High -> Hyundai Santa Fe DM 13’ 2.2 4WD
 
 
malutki83 



Kolor: White Crystal PW6
Skąd: Woj. Małopolskie
 #31  Wysłany: 2017-02-14, 17:37   

Raczej będziesz się męczył w 1,6 tym bardziej że chcesz kombi, no chyba że będziesz go bardzo wysoko kręcił.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM