Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Brt
2017-01-01, 23:05
[Santa Fe SM] Reduktor skrzyni biegów
Autor Wiadomość
attex 



Kolor: srebrny
Skąd: Wołomin
 #1  Wysłany: 2015-01-10, 12:09   [Santa Fe SM] Reduktor skrzyni biegów

Mam pytanie, czy reduktor o numerze M/T Y021002038 będzie pasował zamiast reduktora numer M/T Y01100272

reduktor.jpg
Plik ściągnięto 99 raz(y) 51,6 KB

Ostatnio zmieniony przez attex 2015-01-20, 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stan; 



Kolor: grafit
Skąd: Międzylesie
 #2  Wysłany: 2015-01-10, 13:13   

a ja mam pytanie dlaczego wymieniasz reduktor, czekam na szybką odpowiedż jestem na forum to opiszę ci moj przypadek
_________________
stan;
 
 
attex 



Kolor: srebrny
Skąd: Wołomin
 #3  Wysłany: 2015-01-10, 13:22   

Pęknięta obudowa klejona jakąś żywicą
 
 
stan; 



Kolor: grafit
Skąd: Międzylesie
 #4  Wysłany: 2015-01-10, 14:40   

jeżeli tylko jest pęknięcie i nic więcej to wolałbym to pospawać , reduktor w naszym przypadku to głupie urządzenie proste do rozebrania i trudne do wzrokowej oceny sprawności chodzi o frezy na wałkach zdawczych reduktor skrzynia biegów ,bo jeżeli popatrzysz na zdjęcie to po lewej masz dwa wałki jeden w drugim jeden napędza przednie koło drugi napędza tylne koła i jeżeli frezy będą wyślizgane a mechanizm różnicowy w skrzyni będzie miał luz to skrzynia i reduktor będą terkotać . Druga sprawa z prawej strony reduktora masz wejście na czop półosi która wchodzi frezami w reduktor jeżeli tam będą luzy to masz pewne że będzie ci telepać prawym przednim kołem bo drgania przeniesie półoś i do końca będziesz szukał luzu w zawieszeniu . Reduktor ma tylko dwa łożyska jedno na wałku atakującym wał napędowy koła tylne i jedno od strony półosi dlatego tak ważne jest spasowanie wszystkich części bo inaczej same kłopoty.
_________________
stan;
 
 
attex 



Kolor: srebrny
Skąd: Wołomin
 #5  Wysłany: 2015-01-10, 14:50   

Mechanik też radził żeby zespawać,więc chyba tak trzeba zrobić
 
 
kosmos2011 
HYUNDAI E4U JAJKO



Kolor: Desert Sand Metalic
Skąd: Gdańsk
 #6  Wysłany: 2015-01-20, 18:02   

Attex dodaj tag do tematu zgodnie z poniższą instrukcją.

Trzeba kliknąć po prawej stronie postu na „EDYTUJ” i następnie:

 
 
attex 



Kolor: srebrny
Skąd: Wołomin
 #7  Wysłany: 2015-01-20, 18:53   

Już poprawiłem. Mam nadzieję że dobrze
 
 
walddix 



Skąd: Koszalin
 #8  Wysłany: 2015-02-28, 18:24   

Witam.
I jaki efekt spawania. Cieknie dalej czy nie.
 
 
Traianus 



Skąd: Kraków
 #9  Wysłany: 2017-01-06, 16:56   

Stan, czy jesteś obeznany z budową tych reduktorów, mój przypadek opisałem tutaj http://hyundaiklub.pl/for...p?p=86886#86886 .
Z tego powodu zastanawiam się na wymianą reduktora, chciał bym wiedzieć na czym polegają różnice w oznaczeniach, oraz różnice miedzy wersją manual i automat. Na alledrogo jest dużo tanich reduktorów od 2.4, z kolei do 2.7 jest ich mało i są drogie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM