Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: accent, gazu., lpg, mc, na, pb, pelnego, pomimo, przelaczanie, zbiornika

[Accent MC] Przełączanie z LPG na PB pomimo pełnego zbiornika gazu.
Autor Wiadomość
vesoly
[Usunięty]

 #1  Wysłany: 2012-02-02, 19:57   [Accent MC] Przełączanie z LPG na PB pomimo pełnego zbiornik

Od wczoraj coś mi się dziwnego zrobiło z samochodem, że mimo pełnego zbiornika gazu (dzisiaj na wszelki wypadek zatankowałem gaz do pełna mimo, że było jeszcze pół zbiornika) gdy próbuję mocniej dodać gazu (powyżej 2000 obrotów) to system (Landi Renzo Omegas) sygnalizuje, że zabrakło gazu i przełącza na benzynę mimo, że kontrolki prawidłowo pokazują stan baku (przed uzupełnieniem LPG 2 diodki, po zatankowaniu wszystkie 4 diodki led się świecą). Nie wiem jaka może być tego przyczyna? Mimo tak niskich temperatur nigdy mi się nic takiego nie zdarzało. A może to jakiś problem z filtrami gazu bo już naprawdę długo (28000km) nie były wymieniane?
Gdy silnik pracuje i przełączy się na gaz to na biegu jałowym sobie normalnie pracuje ale jak tylko próbuję wkręcić go troszkę na obroty to od razu przełącza na benzynkę. Czy te filtry od gazu jeżeli są jakieś już przybrudzone mogą dać taki efekt czy problem leży gdzie indziej?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie bo jazda na benzynie kosztuje mnie 2 razy drożej a codziennie do pracy przejeżdżam razem ponad 80km.
Ostatnio zmieniony przez Złośnik 2013-01-05, 22:07, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
kamix6
[Usunięty]

 #2  Wysłany: 2012-02-02, 21:04   

to masz przyczyne filtr sie zapchal i nie ma cisnienia odpowiedniego do zasilania jednostki filtr wymienia sie co 10tys a nie co prawie 30 masz odpowiedz i wymiana filtrow ok 40 zl jak masz sekwencje
 
 
kubank
[Usunięty]

 #3  Wysłany: 2012-02-03, 17:43   

Miałem podobny problem ale jakiś czas po założeniu gazu. Rozłączał mi ponad 1500obr. Wymienili mi reduktor na większy i przez jakis czas było ok i znowu to samo ale rozłącza przy ponad 4000-5000 obr. Filtry są nowe bo gaz był zakładany niedawno.
 
 
kamix6
[Usunięty]

 #4  Wysłany: 2012-02-03, 17:52   

moze listwa wtryskowa za slaba? u mnie dzialo sie podobnie jak chcialem przyspieszyc i przy ok 4500 nie wyrabial mi reduktor mialem do 110km zalozony a pozniej zmienili i sie poprawilo
 
 
vesoly
[Usunięty]

 #5  Wysłany: 2012-02-03, 19:27   

Instalacja to oczywiście sekwencja. Już umówiłem się w http://www.hyundai-jg.com.pl/ na poniedziałek. Zobaczymy czy wymiana filtrów pomoże czy coś jeszcze padło.
Może ktoś ma namiary na jakiś inny warsztat w lewobrzeżnej Warszawie, który dłubie w Landi Renzo i jednocześnie ma pojęcie o Accentach? Generalnie teraz korzystam z http://www.hyundai-ifamex.com.pl/ ale tam do gazu się nie dotykają niestety dlatego muszę jeździć do Gajewskiego gdzie zakładałem gaz.

[ Dodano: 2012-02-09, 11:11 ]
Wymieniłem filtry w poniedziałek ale okazało się, że padł także jeden wtryskiwacz. Czekałem kilka dni na to aż go sprowadzą do ASO i już czyli w piątek mają mi wymienić. Koszt - około 250zł.
Czy możecie mi polecić serwis, który ma pojęcie o Landi Renzo w Warszawie, jest trochę szybszy i ma sensowne ceny? Będę wdzięczny bo iść do jakiegoś pana Henia co zna się na wszystkim nie chcę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM