Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: getz, kupno

KUPNO - Getz
Autor Wiadomość
brix
[Usunięty]

 #1  Wysłany: 2012-01-10, 23:56   KUPNO - Getz

Jak w temacie. Dylemat dotyczy silnika diesel czy benzynka. a jeśli benzynka to która najlepiej nadaje się pod gazowanie? Ewentualnie typowe usterki dla tego modelu.
Ostatnio zmieniony przez shadow 2015-06-23, 19:18, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
NieAmator
[Usunięty]

 #2  Wysłany: 2012-01-11, 00:05   

Podobno getzy nie lubią gazu
 
 
brix
[Usunięty]

 #3  Wysłany: 2012-01-11, 00:08   

to kiszka bo diesle też podobno kapryśne bywają szczególnie te 3 cylindrowe.
 
 
NieAmator
[Usunięty]

 #4  Wysłany: 2012-01-11, 10:35   

Znaczy znajomy policjant mA getza i dojeżdza 60 km do pracy wstawił gaz i strasznie olej chlipał zaświeciła się lampka oleju i po silniku Musiał drugi kupić. Po prostu zbagatelizował problem
 
 
Kurako
[Usunięty]

 #5  Wysłany: 2012-01-11, 11:14   

brix napisał/a:
diesel czy benzynka

w dzisiejszych czasach benzynka :) 82 konie przy siniku 1.3 :) daje ładne osiągi nawet :) zadowalające :)
 
 
IgoReCzeK 



Kolor: złoty metallic
Skąd: Radomsko
 #6  Wysłany: 2012-01-11, 11:36   

Moim zdaniem najlepszy pod LPG jest Getz taki, jaki ma KuraKo. Te silniki wywodzą się z konstrukcji montowanej w Accentach X3, w którym nie było problemów z instalacjami LPG. Co prawda montowano tam zazwyczaj stare instalacje II generacji, ale obecnie komputery w tych instalacjach są dużo, dużo lepsze niż przed laty. Uważam, że to jest najlepsze rozwiązanie przy obecnych tendencjach wzrostu ceny oleju napędowego.
 
 
Leszek_S.
[Usunięty]

 #7  Wysłany: 2012-01-11, 12:18   

Z trzycylindrowymi dieslami że są kapryśne to bym się nie zgodził Moja żona przejechała na takim ponad 200 000 km i samochód jeździ jak tralala - Toyota Corolla kombi 1,4 D4D, ale to tylko opinia do diesli ;-)
 
 
gacus2004
[Usunięty]

 #8  Wysłany: 2012-01-11, 18:40   

Miałem Gacka trzycylindrowego i niemogę złego słowa powiedzieć.Dynamika jest niezła,tylko do odgłosu silnika trzeba się przyzwyczaić,bo to jednak 3 cylindry i lekkie wibracje przenoszą się na nadwozie.Zużycie paliwa,jak na tak mały motorek nie należy do najniższych i może sięgać nawet do 6,5-7 litrów przy bardziej dynamicznej jeżdzie.Jeśli się jedzie spokojnie to około 5 się utrzymuje,ale to już jazda emeryta.Jeśli jeżdzi sie mało to zdecydowanie benzynka 1,3 ,to taki kompromis pomiędzy ekonomią a osiągami.
 
 
brix
[Usunięty]

 #9  Wysłany: 2012-01-11, 20:23   

pod uwagę biorę silnik 1.1 i jego zagazować lub disel 3- cylindrowy ale naczytałem sie że są awaryjne(usterki dotyczą osprzętu a w szczególności czujnika ciśnienia doładowania). Opinie z forum podbudowują szczególnie dot. dieselka. Autkiem mam zamiar dojeżdżdzać do pracy wiec najbardziej zależy mi na ekonomi. biorąc pod uwage spalanie getza na benzynie i mojej omegi na gazie to getziorem bedzie przynajmniej o około 12 zeta taniej na każde 100 km
 
 
speedmaster 



Kolor: bordowy
Skąd: Częstochowa
 #10  Wysłany: 2012-01-11, 20:51   

a czy 1.1 po zagazowaniu będzie jeszcze jakoś jechał :?: pytam bo nie mam doświadczenia z LPG i zastanawiam się jak najmniejszy silnik jej sens gazować :roll: :?:
_________________


OMEGA - coś dla domu, coś dla auta. ZAPRASZAM !!!

PRESIDENT RALLY TEAM
 
 
 
brix
[Usunięty]

 #11  Wysłany: 2012-01-11, 20:56   

ludzie gazują tico i seicento 900 wiec to chyba ma sens jazda do pracy to nie wyścigi pozatym instalacje nowego typu są bardziej przyjazne dla silnika i mniej kłopotliwe niż kiedyś(chyba)
 
 
gacus2004
[Usunięty]

 #12  Wysłany: 2012-01-11, 20:58   

brix napisał/a:
pod uwagę biorę silnik 1.1 i jego zagazować lub disel 3- cylindrowy ale naczytałem sie że są awaryjne(usterki dotyczą osprzętu a w szczególności czujnika ciśnienia doładowania). Opinie z forum podbudowują szczególnie dot. dieselka. Autkiem mam zamiar dojeżdżdzać do pracy wiec najbardziej zależy mi na ekonomi. biorąc pod uwage spalanie getza na benzynie i mojej omegi na gazie to getziorem bedzie przynajmniej o około 12 zeta taniej na każde 100 km

Jesli bierzesz pod uwagę 1,1 to zdecydowanie wolałbym diesel,to zupełnie inna dynamika i nie trzeba kasy na instalację gazową wydawać.Rodzice mają Gacka 1,1 i według mnie jest mułowaty.Rozrząd w diesel wytrzymuje jeszcze raz taki przebieg co w benzynie.Piszesz żę siada czujnik ciśnienia doładowania,może i to się zdarza czasami ,ale instalacja gazowa też lubi zawieść od czasu do czasu no i przestrzeń w bagażniku zabiera,a i tak zbyt wielki on nie jest.
 
 
speedmaster 



Kolor: bordowy
Skąd: Częstochowa
 #13  Wysłany: 2012-01-11, 21:03   

przy dieslu też trzeba chyba wziąć pod uwagę jaki dystans auto będzie przemierzało :?: :roll:
_________________


OMEGA - coś dla domu, coś dla auta. ZAPRASZAM !!!

PRESIDENT RALLY TEAM
 
 
 
brix
[Usunięty]

 #14  Wysłany: 2012-01-11, 21:11   

ja jeżdżę około 20 tyś rocznie może troszke wiecej generalnie wkoło komina nie wiecej niż 100 km od miejsca zamieszkania do pracy mam 20 km
 
 
gacus2004
[Usunięty]

 #15  Wysłany: 2012-01-11, 21:33   

brix napisał/a:
ja jeżdżę około 20 tyś rocznie może troszke wiecej generalnie wkoło komina nie wiecej niż 100 km od miejsca zamieszkania do pracy mam 20 km

To diesel jest dla Ciebie idealny.To moje zdanie,ale wybór jest Twój.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM