Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: do, instalacja, jaka, v6

Jaka instalacja Do V6 ?
Autor Wiadomość
mephisto
[Usunięty]

 #1  Wysłany: 2013-06-27, 18:06   Jaka instalacja Do V6 ?

Chłopaki jaka instalacje wybrac do mojej v6 2.7L Tiburona 2005, sie zastanawiam nad brc i omvl can.
Ostatnio zmieniony przez Złośnik 2014-02-12, 22:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
mirek70 



Kolor: niebieski metalic
Skąd: Gliwice
 #2  Wysłany: 2013-06-27, 23:25   

Witam...
Mam od niedawna Santa Fe CM 2.7 V6 z instalacją gazową BRC sequent 56 więc nie mam jeszcze wyrobionej opini - jazda i testowanie jak na razie OK ....poniżej opis instalacji
SYSTEM WTRYSKU GAZU SEQUENT 56
Poprzednim samochodem był Santa Fe SM 2.0 miałem w nim BRC sequent 24 użytkowałem 5 lat...przejechałem ponad 50.000 tys km i jedynie w tym czasie była wymiana cewki !!! oczywiście instalacja była sewisowana



System wtrysku gazu SEQUENT 56 jest najnowszy systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej powstałym na bazie znanego systemu FLY SEQUENT. SEQUENT 56 przeznaczony jest do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym lub pół sekwencyjnym wtryskiem benzyny i ma zastosowanie w szerokiej gamie pojazdów wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym wolnossącym lub z turbo doładowaniem z 5, 6, 8, i 12 cylindrami o pojemności do 5000 cm3.
Po przez zastosowanie modyfikacji polegających na wbudowaniu emulatorów oraz czujników w podstawowe komponenty systemu stanowiące integralną część centrali SEQUENT 65, reduktora GENIUS SEQUENT 56 oraz listwy RAIL sprawiono, że system ten jast zarówno prostszy w montażu jak też i programowaniu W listwie RAIL znajdują się czujniki ciśnienia i temperatury gazu co pozwala na mierzenie powyższych wartości z większymi dokładnościami - natychmiastową interwencję i skorygowanie ilości spalanego gazu.

W systemie tym zostały zastosowane wtryskiwacze BRC których zadaniem jest wtłaczanie gazu bezposrednio do kolektora dolotowego silnika samochodu. Każdy wtryskiwacz może obsłużyć moc do 30kW (40,8 kM) co przy mozliwości sterowania ośmioma wtryskiwaczami daje moc do 240 kW (325 kM).W systemie tym wyeliminowano ryzyko występowania płomienia zwrotnego w kolektorze, tzw. strzałów ponieważ wtrysk gazu następuje w pobliżu zaworów ssących w momencie ich otwarcia.


Centrala SEQUENT 56 posiada wbudowane emulatory i może sterować silnikami do 8 cylindrów. Element ten z maksymalną dokładnością odpowiednio do każdej fazy otwarcia zaworu ssącego oblicza czas otwarcia wtryskiwaczy cylinder po cylindrze oddzielnie dla każdego z wtryskiwaczy gazu.


Listwa RAIL wraz z wtryskiwaczami BRC oraz czujnikiem ciśnienia i temperatury odpowiedzialne są za podawanie odpowiedniej dawki gazu w określonym czasie na dany cylinder.


Reduktor GENIUS SEQUENT 56 jest odpowiedzialny za przetworzenie gazu ze stanu ciekłego w stan lotny.
Jego parametry pozwalają w pełni na dostarczenie wymaganej ilości gazu w określonym czasie.
W systemie wtrysku gazu SEQUENT 56 głównym elementem koordynującym jak również i odpowiedzialnym za prawidłową pracę instalacji gazowej jest centralka SEQUENT 56, która poprzez odpowiednie oprogramowanie oraz bezpośrednią współpracę z centralą benzynową steruje całym procesem. Dzięki tej doskonałej integracji brak jest różnic pomiedzy jazdą na gazie a jazdą na benzynie. Otwarcie wtryskiwaczy gazowych i wtryskiwanie mieszanki ma miejsce dokładnie w tym samym czasie co w przypadku pracy na benzynie wtryskiwaczy benzynowych, które podczas jazdy na gazie zostają odłączone. W przypadku awarii któregoś z elementów instalacji gazowej lub braku gazu, następuje automatyczne przełączenie na zasilanie benzyną.

System ten spełnia najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin EURO 4, oraz normy ONZ E67.01 przez co jest przyjazny dla środowiska.
 
 
 
mephisto
[Usunięty]

 #3  Wysłany: 2013-06-28, 20:03   

oki, to teraz moze ktos polecic jakis dobry warsztat ze szczecina?
 
 
mirek70 



Kolor: niebieski metalic
Skąd: Gliwice
 #4  Wysłany: 2013-07-02, 17:07   

Lista autoryzowanych serwisów obsługi BRC dla Hyundai Polska :
Stargard Szczeciński ul. Źródlana 8 ZW Darkat

natomiast autoryzowany serwis BRC :
AgaDamPol Samochodowe Instalacje Gazowe, Autoryzowany Serwis BRC
ulica : Zielonogórska 31
kod : 71-084 miasto : SZCZECIN
województwo : zachodniopomorskie
Tel 1 : 0914523076
Fax : 0914523076
Tel 2 : 0503709670
 
 
 
mephisto
[Usunięty]

 #5  Wysłany: 2013-07-02, 18:50   

już mam speca w szczecinie z klubu mitsubishi klubowicz zakłada i mi już dobrał, staga z wtryskami hana lub baracuda lub brc, rużnica w cenie niewielka ale stag ma większą możliwość programowania i regulacji
 
 
cezaros 



Kolor: Czarny
Skąd: Jarosław
 #6  Wysłany: 2013-07-04, 15:00   

Ja mam silnik 2,7 i instalacje brc. Jeśli masz wybór to nie zakładaj tej brc to badziew straszny. ja swoją bede okolo 15 lipca wywalał i wstawiam staga 300 na wtryskiwaczach hanna. u mnie szarpie strasznie i pali 20 l/100 km porażka zupełna 3 zakłady autoryzowane brc sie poddały (łącznie z flagowym z tarnowa czakramem) oczywiscie kazali mi na dzien dobry wymienic kable swiece i cewke (oczywiście szapranie nie ustało) dodam ze spalanie na benzynie mam 10-11 l/100 km i jeździ idealnie lekko jak baletnica a na tym badziewiu ciężko mulaście no i przerywa. Jeżeli twardo upierasz sie przy brc to poczekaj jak ja zdemontuje ten badziew podasz mi adres to ci wyśle całą kompletna graciarnie. instalka to brc seqent 56 z wtryskiwaczami keihin.
Ostatnio zmieniony przez cezaros 2013-08-09, 15:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mephisto
[Usunięty]

 #7  Wysłany: 2013-07-04, 15:03   

Ja montuje staga wtryski baraccuda reduktor kme silver butla w kole 55l wlew pid rejestracja tylna
 
 
cezaros 



Kolor: Czarny
Skąd: Jarosław
 #8  Wysłany: 2013-07-04, 15:20   

dobrze ze chociaż jedna dusza uratowana przed brc :-D a poważnie mi zaproponowali wtryskiwacze hanna czy te baraccudy są lepsze (oszczędniejsze??) czy po prostu takie montuje i z doświadczenia wie ze dobre
 
 
mephisto
[Usunięty]

 #9  Wysłany: 2013-07-04, 16:12   

Mozna je plynnie regulowac a hanow nie. Poza tym sa tak samo dobre
 
 
mirek70 



Kolor: niebieski metalic
Skąd: Gliwice
 #10  Wysłany: 2013-07-06, 18:18   

Nie dziwię się że miałeś problem z BRC sequent 24 - instalacja ta jest przeznaczona do samochodów 3 lub 4 cylindrowych więc skąd pomysł założyć ją do 2.7 V6 ???
 
 
 
cezaros 



Kolor: Czarny
Skąd: Jarosław
 #11  Wysłany: 2013-07-07, 03:52   

Ja już kupiłem to auto z taką instalacją (m.in. to że ma instalacje "renomowanej" firmy BRC zaważyło też o kupnie samochodu). A po 2 tzw. autoryzowany serwis BRC w warszawie nie wiedział co wsadza do silnika v6?? zrobili kaszane a teraz walą głupa i udają perfidnie ze nie wiedzą o co chodzi. Teraz dopiero wiem ze nie ma żadnej różnicy między tzw. tanimi instalacjami lpg a "z wyższej półki" to taka ściema dla motłochu nie warto przepłacać. w toyocie mam jakieś najtańsze lovato z wtryskami valteka czy coś podobnego (30 zł sztuka) i zrobilem do tej pory 150 tys. km i niedawno dopiero wymieniałem wtryski - instalacja działa bezbłędnie (regularnie tylko zmieniałem filtry). Wnioski nasuwają się same.
 
 
kowal2000 



Skąd: Sosnowiec
 #12  Wysłany: 2013-07-07, 10:41   

Bo podstawa do dobry gazownik
 
 
Szrama
[Usunięty]

 #13  Wysłany: 2013-07-31, 09:36   

kowal2000 napisał/a:
Bo podstawa do dobry gazownik


Zgadzam się w 100%.

Ja mam akurat instalację BRC i nie mogę powiedzieć złego słowa. Ojciec ma w Mitsubishi Lancer Kombi również instalację BRC, zamontowaną w fabrycznie nowym samochodzie, przebieg ok 100 000 km i żadnych problemów, tylko wymiana filtrów i okresowe podłączenie komputera na przeglądach.

Najważniejsze to dobry gazownik i odpowiednie dobrane elementy do instalacji (reduktor, wtryski itd.)
 
 
Hants
[Usunięty]

 #14  Wysłany: 2013-08-08, 00:58   

A ja kocham moje BRC24. Wtryski wytrzymaly ponad 200 tys km. Poza tym - w ogole jej juz nie obsluguje - ot filterek wymienie od czasu do czasu ;)
 
 
cezaros 



Kolor: Czarny
Skąd: Jarosław
 #15  Wysłany: 2013-08-08, 17:58   

Panowie skoro tak zachwalacie BRC to może kupicie ode mnie moja instalkę?? mam już założony stag 300 i wtryski hanna teraz wiem ze to jest to - spalanie 12 - 15 przy ciężkiej nodze zero szarpań auto wręcz fruwa jak baletnica. Miałem demonstracyjnie wywalić te klamoty przed serwisem autoryzowanym BRC w Rzeszowie (który kilka razy próbował coś z tym zrobić to samo w Tarnowie i w Warszawie) ale widzę ze skoro tylu wyznawców tej "Firmy" jest tu na forum to jeszcze na tym zarobie?? ktoś chętny to proszę na priv. Jak nikt nie wyrazi chęci zakupu to będę miał niezłą zabawę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM