Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: chip, co, jaki, myslicie, polecacie, tucson, tuningu

[Tucson] Co myślicie o chip tuningu i jaki polecacie?
Autor Wiadomość
lussi2
[Usunięty]

 #1  Wysłany: 2012-07-22, 15:21   [Tucson] Co myślicie o chip tuningu i jaki polecacie?

Czy te chipy w ogóle działają? Warto w to inwestować? Oczywiście nie myślę o tych rezystorkach z allegro, tylko o jakimś dobrej jakości chipie.

Jakieś doświadczenia, podpowiedzi?

[ Dodano: 2012-07-22, 19:07 ]
Nikt nie robił tego ?? :)

ed. int w tytule. tekla
Ostatnio zmieniony przez tekla 2013-09-18, 13:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
klemens
[Usunięty]

 #2  Wysłany: 2012-07-23, 13:12   

polecam to http://www.godula.pl/
 
 
Mariusz
[Usunięty]

 #3  Wysłany: 2012-08-14, 20:02   

Ja kupiłem Tucsona z Francji w dowodzie mam 83 kW , a w realu 136 km czyli 100kW . Sprawdzane to już było w serwisie i nie tylko ale tak jest nie wiem skąd .
Może ktoś zaczipował albo zmienił oprogramowanie .
 
 
felkner
[Usunięty]

 #4  Wysłany: 2012-08-15, 10:24   

Ostatnio zmieniony przez 2017-05-14, 02:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bednar
[Usunięty]

 #5  Wysłany: 2012-08-15, 10:50   

A jak się zmieniło zużycie paliwa po tym wynalazku no i czy czuć różnicę w jeździe (wyprzedzanie, itp.)?
 
 
felkner
[Usunięty]

 #6  Wysłany: 2012-08-15, 11:54   

Ostatnio zmieniony przez 2017-05-14, 02:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seboc 



Kolor: buraczany (wiejska czerwień)
Skąd: Monachium
 #7  Wysłany: 2012-08-15, 21:26   

Czy jakiś czip w benzynowym wolnossącym silniku coś da? Wąkotkotwórca zeznaje, że jeździ V6 2.7/
S.
 
 
felkner
[Usunięty]

 #8  Wysłany: 2012-08-15, 22:06   

Ostatnio zmieniony przez 2017-05-14, 02:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bednar
[Usunięty]

 #9  Wysłany: 2012-08-16, 00:06   

Skutek jest, oszczędność też, a jak z dymieniem przy gwałtownym przyspieszaniu?
 
 
felkner
[Usunięty]

 #10  Wysłany: 2012-08-16, 01:29   

Ostatnio zmieniony przez 2017-05-14, 02:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
klemens
[Usunięty]

 #11  Wysłany: 2012-08-16, 13:47   

Należy odróżnić chipowanie, czyli dokładanie standardowego chipa od przeprogramowania jednostki sterującej. To pierwsze działa różnie (często dobrze ale czasem stwarza problemy), bo nie uwzględnia indywidualnej charakterystyki konkretnego silnika. A już na pewno nie będzie optymalne. To drugie musi przeprowadzić renomowany fachowiec, dysponujący hamownią ale wyniki są lepsze i pewne. Np. auto nie zdechnie przy gwałtownym dodaniu gazu pod górkę, bo komputer stwierdzi, że nie da się już zwiększyć dawki powietrza do powiększonej przez chip dawki paliwa i wprowadzi silnik w stan awaryjny albo zatrze się przeciążona turbosprężarka (jak w przypadku chipa, który jest jednak dużo tańszy).
Ingerencja w silnik benzynowy, wolnossący nie ma najmniejszego sensu. Tam po prostu nie ma CZYM przeprowadzić doładowania. Można zmienić charakterystykę dodając... ze 2 % mocy przy wysokich obrotach, ryzykując jej zmniejszenie przy niskich - bez sensu. Zakres możliwej regulacji elektronicznej jest tak wąski. Można zwiększyć moc ale mechanicznie (wałki rozrządu, dodatkowy kompresor ale to już koszty od 20kpln w górę). Wracając do turbodiesli - porządne przeprogramowanie i ewentualne usunięcie (elektroniczne i mechaniczne) FAPa przyniesie z pewnością zadowalające efekty pod warunkiem, że silnik nie jest już w stanie agonalnym
 
 
stan;
[Usunięty]

 #12  Wysłany: 2013-03-26, 15:18   jak w temacie co myślę o chip tuningu

Na wstępie bardzo serdecznie pozdrawiam kolegów i koleżanki .Co do tematu ja też założyłem chipa ,koszt z transportem 279zł. Chip z regulacją ,reguluję już drugi dzień i przyrostu mocy nie czuję ,no może żle reguluję będę kręcił dalej chcę jednak zaznaczyć że gdy syn miał skodę z 1,9 dt.90km. to elektronik wymienił mapę w komputerze koszt 450zł. ale było czuć przyrost mocy a po operacji miał więcej tylko 30 kucy ,tu też miałem obiecane tyle koników więcej, chip który kupiłem to DIESEL TECH DIGITAL POWERBOX. jeżeli coś się zmieni dam znać ale widzę że to nic nie pomoże
 
 
felkner
[Usunięty]

 #13  Wysłany: 2013-03-27, 07:35   

Ostatnio zmieniony przez 2017-05-14, 02:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
stan;
[Usunięty]

 #14  Wysłany: 2013-04-06, 08:54   chip tuning

Witam kolegów , jak wcześniej pisałem założyłem chipa i nie czułem zmiany więc zacząłem od regulacji ,regulacja odbywa się od kręcenia małej śrubki początek to jest jedno mrugnięcie diody na chipie kilka obrotów w prawo dwa mrugnięcia ,znowu kilka obrotów trzy mrugnięcia i tak dalej aż do dziewięciu mrugnięć to jest największa moc i ja taką ustawiłem i prawie nie czuję przyrostu mocy może minimalnie .Teraz jeszcze chcę zobaczyć czy obniży się spalanie .Pozdrawiam nie i zadowolonych .
 
 
bednar
[Usunięty]

 #15  Wysłany: 2013-04-14, 19:03   

A czy ktoś robił tuning benzyniaka 103kW? Jakie efekty, koszty, itd?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM