Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: alarm, amp, centralny, fe, santa, seryjny, sm, vulcan, zamek

[Santa Fe SM] Alarm Vulcan & seryjny centralny zamek
Autor Wiadomość
arkadius_aa
[Usunięty]

 #1   Wysłany: 2012-04-10, 23:19   [Santa Fe SM] Alarm Vulcan & seryjny centralny zamek

Witam Wszystkich.
Posiadam S.F 2003r 2.0CRDi , w którym padły piloty od centralnego zamka.
Kupiłem zestaw alarmowy Vulcan z myślą połączenia go z seryjnym zamkiem.
Szukam wsparcia w tym przedsięwzięciu.
Zdjęcia,porady,miejsca poprowadzenia instalacji,kolory kabli w kostkach
- podłączenia w skrzynce bezpieczników.
Schemat alarmu:



Dziękuję za każdą pomoc.
 
 
Arni71 



Silnik|pojemność|moc: D4EA|1991ccm|083kW
Kolor: granatowy metallic
Skąd: Zabrze
 #2  Wysłany: 2012-04-11, 07:32   

Mam ten sam zamontowany ale niestety w kwestii podłączenia nie pomogę bo montował mi go elektryk, jeśli chodzi o sam alarm - spoko, współgra elegancko z centralnym zamkiem, jedynie nie działa podświetlenie wnętrza po otwarciu samochodu tak jak to ma miejsce podczas użycia oryginalnego pilota, ale poza tym ok.
Dodam że zamiast czujników ruchu i uderzeniowego mam zamontowany czujnik podciśnienia który zastępuje oba w/w czujniki i dodatkowo nie ma przy nim problemów z "dyndadłami" pod lusterkiem i muchami latającymi w kabinie na parkingu :lol:
 
  Auto: Santa Fe SM (2003) 2.0 16V R4 CRDi 4WD
 
maciekw 



Silnik|pojemność|moc: D4EA|1991ccm|083kW
Skąd: Szczecin
 #3  Wysłany: 2013-05-10, 07:21   

Podłączyłem (w końcu!) centralkę zamka vulcan v3. Wcześniej zamontowałem moduł komfortu do domykania szyb. Póki co działa: właśnie domykanie szyb i sterowanie zamkami. Zostało do podłączenia:
- kierunkowskazy
- syrena
- krańcówki
- blokada zapłonu
- czujnik udaru i skalibrowanie
- może krańcówka hamulca.

Z dokumentacji znalazłem:
- syrenę - nie wiem którędy przeciągnąć przewód do syreny z kabiny pod maskę, więc chyba się "wepnę" do aktualnej. Przez przekaźnik, bo na SD-162 widzę, że syrena jest sterowna "-", a centralka podaje "+". Podpięcie w M13-2 p.9.

- kierunkowskazy mogę podłączyć albo w M13/2 p.8. (wtedy pewnie jeden przewód z dwóch możliwych w centralce i dodatkowo przez przekaźnik, bo znów centralka da + a na cewkę przekaźnika kierunkowskazów trzeba dać -) na podst. SD-162 albo do I/P-L p.5. i 6. na podstawie SD-174.

- krańcówki drzwi - I/P-E p.6. (SD-195), bagażnik - MM01 p.7. (SD-194) plus dioda zenera, maska M13-2 p.7. (SD-163)

- hamulec do MM02 p.2. (SD-190)

Ma ktoś pomysł, gdzie wcisnąć blokadę rozruchu? (tak jak na schemacie na początku tematu, przerywa obwód, a zapłon włącza przekaźnik). Przerwać EM02 p.2. (SD-62)?

Ma ktoś chęć podyskutować co do powyższego? może inne pomysły, wskazówki?
  Auto: Santa Fe SM (2003) 2.0 16V R4 CRDi 2WD
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM