Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: lambda, sonda

[i20 PB] Sonda lambda
Autor Wiadomość
angal 



Kolor: dark grey
Skąd: Gdańsk
 #1  Wysłany: 2017-06-13, 10:40   [i20 PB] Sonda lambda

Witam,
czy orientuje się ktoś jaka sonda lambda będzie pasowała do mojego auta (silnik G4LA, 2009r), chodzi o wtyczkę która nie będzie wymagała przeróbek?
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Edit: Chodzi o sondę diagnostyczną za katalizatorem
_________________
Pozdrawiam - angal
 
 
kosmos2011 
HYUNDAI E4U JAJKO



Kolor: Desert Sand Metalic
Skąd: Gdańsk
 #2  Wysłany: 2017-06-13, 18:39   

Sonda bank1 /sensor 2 ma numer 39210-03030 (Bosch 9350931043) producent Kefico licencja Bosch. Zamiennik z wtyczką BLUE PRINT ADG07093

http://epc.japancars.ru/h...EF8fHBhZ2U1MD09
 
 
angal 



Kolor: dark grey
Skąd: Gdańsk
 #3  Wysłany: 2017-06-13, 21:03   

Dziękuję za odpowiedź.
_________________
Pozdrawiam - angal
 
 
steyr 



Kolor: Ciemny:p
Skąd: Wadowice
 #4  Wysłany: 2017-06-17, 21:35   

Sprawdź katalizator czy masz sprawny jak Ci wywala błąd 2 sondy za katem, jak kat pada do spróbuj wstawić emulator w formie tulejki może załatwi problem.
 
 
angal 



Kolor: dark grey
Skąd: Gdańsk
 #5  Wysłany: 2017-06-19, 09:09   

Pojawia się błąd 2 sondy, po skasowaniu go i przejechaniu 30-50 km znowu wyskakuje.
Na diagnostyce w warsztacie pojawił się komunikat "Uboga mieszanka", wg mechanika sonda nie reaguje cały czas pokazywała 0,00V (ale nie nie wiem czy wskazania w laptopie są wiarygodne) Silnik pracuje równo nie zauważyłem spadku mocy, zwiększonego spalania ani zmienionego zapachu spalin czy kopcenia z rury wydechowej. Czy paliwo wątpliwej jakości może być przyczyną? Samochód ma trochę ponad 45000km. Czy przy tak niskim przebiegu mogą być problemy z katalizatorem? Jeśli tak, jak to sprawdzić? Czy analiza spalin będzie miarodajna?
_________________
Pozdrawiam - angal
Ostatnio zmieniony przez Brt 2017-06-20, 22:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
steyr 



Kolor: Ciemny:p
Skąd: Wadowice
 #6  Wysłany: 2017-06-19, 16:53   

Po takim przebiegu wątpliwe żeby kat się rozleciał. Masz lpg? Mam to samo auto z 2009r z tym silnikiem 1.2 i nie mam problemów z katem przebieg 108kkm. No chyba że ktoś go wcześniej wymieniał bo auto mam od przebiegu 78kkm. Jeśli sondę to nie kupuj zamienników tanich, chyba lepsza opcją bedzie używka. Analiza da Ci pogląd na sprawność kata.
 
 
kosmos2011 
HYUNDAI E4U JAJKO



Kolor: Desert Sand Metalic
Skąd: Gdańsk
 #7  Wysłany: 2017-06-19, 19:28   

angal napisał/a:
Pojawia się błąd 2 sondy


A zdradzisz tajemnice jaki ten błąd posiada kod?
 
 
angal 



Kolor: dark grey
Skąd: Gdańsk
 #8  Wysłany: 2017-06-19, 21:15   

Nie mam gazu.
Niestety nie wiem jaki jest kod błędu, w tej chwili jest skasowany ale jak się pojawi to napiszę.
_________________
Pozdrawiam - angal
 
 
robaszek127 



Kolor: czerwony
Skąd: Przedbórz
 #9  Wysłany: 2017-06-19, 21:54   

Było gdzieś na necie jak wstawić opornik by oszukać sygnał od tej drugiej sondy. Akurat sondy do hyundaia są drogie. Używki jak to używka nie wiadomo ile pochodzi a zamienniki tak samo może być kiszka i wywalona kaska w błoto.
 
 
steyr 



Kolor: Ciemny:p
Skąd: Wadowice
 #10  Wysłany: 2017-06-20, 22:02   

Albo wkręcić emulator pod sondę, tzw tulejkę która odsadza sondę z strumienia spalin. Nie działa w każdym aucie ten patent, ale gra warta świeczki bo cenowo to parę zł.
 
 
angal 



Kolor: dark grey
Skąd: Gdańsk
 #11  Wysłany: 2017-06-24, 10:48   

Ponownie pojawił się błąd P2096, komunikat jest taki: "Zbyt uboga adaptacja dawki paliwa z sondy lambda za katalizatorem"
Czy to wskazuje na uszkodzoną sondę ?
_________________
Pozdrawiam - angal
 
 
kosmos2011 
HYUNDAI E4U JAJKO



Kolor: Desert Sand Metalic
Skąd: Gdańsk
 #12  Wysłany: 2017-06-24, 12:54   

http://service.hyundai-motor.com/euro5/index.tiles
.

2017-06-24_125300.png
Plik ściągnięto 209 raz(y) 171,86 KB

 
 
angal 



Kolor: dark grey
Skąd: Gdańsk
 #13  Wysłany: 2017-06-24, 14:39   

Dzięki za pomoc.
Czy dobrze rozumiem, że jednak katalizator pada?

P2096.jpg
Plik ściągnięto 216 raz(y) 131,77 KB

_________________
Pozdrawiam - angal
 
 
MagdaK 



Kolor: Electric rojo
Skąd: Hiszpania - Orihuela Costa
 #14  Wysłany: 2019-11-08, 15:32   

WItam.
Mam problem wczoraj zamrugał CHECK ENGINE, zgasł i nic sie nie dzieje. Dzisiaj zaświecił się i nie gasnie. Podjechałam do znajomego na warsztat i okazuje sie pada pierwsza sonda. W związku z tym trzeba wynienic obie i stąd prośba. Czy ktoś może mi podać numery referencyjne hyundaia tych części. Oto dane mojego silnika.
NLHBA51BADZ235763

Model silnika

PBT/F5P71/M51AZ1

Z górydziekuje i pozdrawiam

PS. Silnik zachowuje sie tak samo, jedyne co zauwazylam ze jak go gonię to lekko dymi ( widoczne w nocy w lusterku jak za mna jedzie inne auto )
Przebieg 190 tys. km
 
 
de_assis 



Skąd: Galicja
 #15  Wysłany: 2019-11-08, 18:02   

https://hyundai.afora.ru/eur/i20/teurpc815/02:k3,04:1,/en/

Może tu? Nie wiem dokładnie jaki to silnik, dlatego daje takiego ogólnego linka, u góry masz całą ścieżkę i20 .... i tam możesz wybrać ile drzwi, silnik, paliwo i może dojdziesz końca.
Poszukaj na FOX Rzeszów, nie mówie, że mozna tam kupić chodzi o to, że maja sporo części ,może Ci odpwiedzenie ich strony ułatwi.

P.S

Ty nie zmieniałaś już silnika zaraz po kupnie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM