Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: fe, santa, zakup

Przesunięty przez: Brt
2012-12-07, 07:12
Zakup Santa Fe
Autor Wiadomość
mareks
[Usunięty]

 #271  Wysłany: 2012-10-20, 09:56   Zakup Santa Fe

Witam serdecznie wszystkich uzytkownikow forum. Zamierzam zakupic Santa Fe z lat 2000 - 2005 z silnikiem benzynowym i stalym napedem. Moj wybor padl na 2.4. Prosze o opinie na temat tego silnika, i mozliwosci zagazowania, byc moze bardziej optymalny bedzie silnik 2.7? Czy ktos moze mnie przekonac do diesla? Zamierzam kupic autko w Polsce lub Szwecji tam czesciej wystepuja silniki benzynowe. Prosze o wskazowki - na co zwrocic szczegolna uwage? Pozdrawiam.


Istna dżungla! Interpunkcja i jeszcze raz interpunkcja. Pozdrawiam (: tekla
Ostatnio zmieniony przez tekla 2013-04-20, 21:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
climton
[Usunięty]

 #272  Wysłany: 2013-11-13, 20:38   

ok postaram się wrzucic win na jutro.

[ Dodano: 2013-11-14, 15:52 ]
Cześć. Prosze o opinie na temat autka

[ Dodano: 2013-11-14, 16:16 ]
win KMHSC81BP2V317016

[ Dodano: 2013-11-14, 16:31 ]
http://otomoto.pl/hyundai...-C31035074.html
 
 
pterodaktyl 



Skąd: Woj. Podkarpackie
 #273  Wysłany: 2013-11-14, 20:33   

Z VIN wynika że to 2002 r a nie jak w ogłoszeniu 2003 :). Poza tym ze zdjęć niewiele wynika... Auto nie wygląda na malowane, wszystkie elementy widoczne dobrze spasowane.
Pozdrawiam
 
 
kosmos2011 
HYUNDAI E4U JAJKO



Kolor: Desert Sand Metalic
Skąd: Gdańsk
 #274  Wysłany: 2013-11-14, 21:07   

VIN zamiast V powinno być U.
Ostatnio zmieniony przez kosmos2011 2013-11-15, 18:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
climton
[Usunięty]

 #275  Wysłany: 2013-11-15, 14:17   

cze. no ten santek to malowany raczej nie był bo komisiarz przy mnie obcykał go czujnikiem i wszędzie było poniżej 100mk. tak od 57 do 76mikronów, ale jak już wcześniej pisałem kierownica się wykrusza i wszsystkie śrubki pod maską, a nawet te w wewnętrzynym uchwycie od drzwi sa zardzewiałe co mnie niepokoi. To bardziej pytanie do posiadaczy santków czy tak ma byc? Pozatym chciałbym wiedzieć jak ten silnik jeżdzi na gazie i gdzie tam butle od gazowni wsadzić?? pod samochód w miejsce zapasówki?
P.S. podoba mi się ten egzemplaz, ale się nie napalam. Wolę najpierw zasięgnąc Waszych opini, żeby się nie sparzyc
 
 
HIP
[Usunięty]

 #276  Wysłany: 2013-11-16, 19:54   

Wiesz co mam podobny egzęmplarz tylko bez 4 wd i jakoś nie zaobserwowałem rdzy na śrubkach. Natomiast butlę gazu zakłada się pod spodem w miejsce koła, śmiga na gazie bez problemu tylko załóż porządną instalacje. A kierownica może pękać tak od słońca z tym że delikatnie a nie powygryzana. A i jeszcze pytanie gdzie jest roleta z bagażnika ?
 
 
attex 



Kolor: srebrny
Skąd: Wołomin
 #277  Wysłany: 2013-11-19, 10:10   

Witam
Przymierzam się do zakupu santka,znalazłem dwa ogłoszenia co o nich sądzicie
http://otomoto.pl/hyundai...-C31185998.html
http://tablica.pl/oferta/...html#09814bf476
Pozdrawiam
 
 
climton
[Usunięty]

 #278  Wysłany: 2013-11-30, 18:38   

HIP dzięki za odpisanie bo widzę ze przynajmniej ten temat na forum jest pomijany i nikt nic konkretnego nie odpisał. skoro masz podobny egzemplarz i trochę nim jeździsz to pewnie mi powiesz na co szczególnie zwrócić uwagę przed zakupem. no i jak to auto w eksploatacji wypada: koszty przeglądów, zużycie paliwa, co się psuje, dostępność części itp. wdzięcznym będę za odpowiedz :-/

[ Dodano: 2013-11-30, 18:40 ]
a jeszcze jak z korozją podwozia, bo gdzieś wyczytałem ze to się zdarza w santkach??
 
 
Maciek
[Usunięty]

 #279  Wysłany: 2013-11-30, 23:31   

Na te czujniki lakieru to nawet nie patrz, bo komisiarze teraz malują po prostu całe budy zamiast poszczególnych elementów :-) .
 
 
climton
[Usunięty]

 #280  Wysłany: 2013-12-01, 23:33   

tak nie pomaluje żaden blacharz, żeby poniżej 100 mikronów było.
 
 
Maciek
[Usunięty]

 #281  Wysłany: 2013-12-02, 00:21   

Nie będę się sprzeczał, bo do malowania ręki nie mam. Jakkolwiek, grubość warstwy lakieru poniżej 100 mikronów to raczej domena aut japońskich. Aż sobie z ciekawości skrobnę do HMP jak to wygląda w przypadku Santa Fe, zawsze będzie to pewne ułatwienie dla potencjalnych właścicieli :-).
 
 
climton
[Usunięty]

 #282   Wysłany: 2013-12-03, 22:40   

hey. ponawiam pytanie, proszę użytkowników santa fe 2,4 4wd o opinie odnośnie użytkowania. jak przedstawiają się koszty utrzymania, co się psuje, co szwankuje, na co szczegulnie zwrócic uwagę przed zakupem???? no i prosze o konkretną odpowiedz bo juz zaczynam wątpić w to forum.medi globe. pozdro
 
 
jaclwapl 



Kolor: srebrny metallic
Skąd: Słupsk
 #283  Wysłany: 2013-12-05, 16:08   

climton, poczytaj zanim będziesz pisał głupoty... sam osobiście odpowiadałem na pytania takie jak Twoje chyba ze 3 razy w tym temacie... jest tylko 19 stron więc dużo do przeczytania nie masz... podpowiem Ci -> pierwszy post w temacie (pytanie prawie identyczne z Twoim) a drugi to mój (odpowiedź) tak więc zacznij najpierw od przeczytania kilku postów... Nikt Ci nie chce odpowiedzieć bo ile razy można to samo pisać? Wymagaj od siebie a potem od innych....

Cytat:
(...)juz zaczynam wątpić w to forum(...)


Nieźle zaczynasz.... pierwsze posty a już sobie wrogów robisz. Pamiętaj, że my bez Ciebie sobie poradzimy ... jak przyjdzie co do czego to Ty bez naszej pomocy raczej nie...
 
 
santa claus 



Skąd: Warszawa
 #284  Wysłany: 2013-12-05, 17:29   

W takich przypadkach zastanawiam się jak kiedyś kupowwno auta, bez forum, googla itd itp. teraz każdy decyzje o zakupie opiera na opiniach innych i nie twierdzę, że to jest złe. Jest to duże ułatwienie dla kupujących a w przypadku naszego forum widzę tutaj dużo osób, ktore znają się na rzeczy i są wyjątkowo pomocne. Na tych 19 podstronach jest naprawdę obszerne kompedium wiedzy o SM i CM i co chwila pojawiają się te same pytania. Oczywiście w formie prośby jest żądanie - witam jestem nowy chce kupić to auto macie mi pomóc znaleźć, ocenić, najlepiej kupić, przywieźć pod dom i ma być dobre w końcu proszę to wymagam.... nie pomożecie to nie wy tacy i o wacy. Oczywiście trochę to przekoloryzowuję ale jacyś Ci ludzie stają się tacy bezjajec.
Bez urazy dla nowych użytkowników ale szanujcie tych starych, którzy naprawdę już dużo napisali na każdy temat na tym forum i wielu osobom już pomogli i za nim zadacie pytanie poczytajcie i na 99% znajdziecie już odpowiedź na wasze pytanie. Koniec offtopu
 
 
fliper_nx
[Usunięty]

 #285  Wysłany: 2013-12-14, 20:46   

Witam wszystkich.
Po przeczytaniu tych 19 stron mam już pewną wiedzę na co zwracać uwagę przy zakupie Santka :) . Szykuję się z zakupem pierwszej generacji z silnikiem 2,4 - manual. Auto będę sprowadzał z Niemiec poprzez osobę sprawdzoną, która od dłuższego czasu zajmuje się takową profesją.
Ale wracając do auta:
1. Czemu panuje ogólna opinia, że wersje przed faceliftem (do 2004) ze stałym napędem 4x4 jest lepsza? Zrozumiałem tyle, że odrobinę lepiej się prowadzi niż wersja z dołączanym tyłem, A jak to się ma w poślizgu np. jadąc zwykła drogą powyżej 50 km/h? W chwili utraty przyczepności tył się dołączy?
Auto będę głównie użytkował do jazdy między wsią, a miastem, sporadycznie do ciągania przyczepy z koniem (waga między 1t. - 1,5t.). W teren zapuszczać się nie będę - w innym razie wybrał bym terenówkę :P .
2. W jakiej realnej cenie szukać auta? Przypominam auto z Niemiec, 2,4l , rocznik 2003-2006, przebieg do 150 tyś.
3. Instalacja gazowa - przyznam kompletnie się na tym nie znam, nigdy nie zagłębiałem się w tym temacie... :-| Którą generację wybrać, ewentualnie jakaś konkretną markę itp? Proszę o wyrozumiałość :) .
4. Pytanie z dziedziny kultury i sztuki :mrgreen: - czy jest możliwość zamiany tylnych świateł z wersji przed na poliftingowe?
5. Pytanie z dziedziny kultury i sztuki - dodatkowe orurowania - kogoś konkretnego polecacie? Chcę wyposażyć auto w przednie orurowanie, również nie wykluczam progów.

Dylemat mam teraz jeden - czy kupić odrobinę starszy model ze stałką 4x4, czy jednak z dołączanym tyłem...
Ps proszę się nie sugerować danymi z profilu, nie wiedzieć czemu aby móc się w ogóle zarejestrować musiałem podać dane posiadanego auta... Oczywiście auto szukam :)
Liczę na waszą cierpliwość oraz wyrozumiałość .
Pozdrawiam.
 
 
jaclwapl 



Kolor: srebrny metallic
Skąd: Słupsk
 #286  Wysłany: 2013-12-16, 09:01   

Ad 1.
W wersji przed liftem masz zawsze 4x4. Po lifcie masz elektornikę (nie jest to zbyt dobre). po tych "50kmh" wersja poliftowa zamienia się na 2wd i koniec.
Ad 2.
Jak będziesz miał szczęście to może taki przebieg znajdziesz. Co do ceny to wejdź na niemieckie ogłoszenia i zobacz... na polskie ceny się nie patrz.
Ad 3.
Nie pomogę. mam u siebie warsztat, który specjalizuje się w LPG dla samochodów z USA i o dużym litrarzu. Założyli i jestem zadowolony. 3 lata gwarancji więc nie wnikam co i jak - pali prawie tyle co PB.
Ad 4.
Pewnie tak... tylko po co?
Ad 5.
Mam przednie rurki do sprzedania takie jak na moim zdjęciu. Tanio sprzedam:)
Co do polecenia to raczej używane więc ciężko tu kogoś polecić.

Ja bym brał ładną starszą wersję niż zajechaną nowszą:)
generalnie jak będziesz miał do wyboru rok 2003 - stary lub 2004 nowy to warto starszy. Jak stary 2002 a nowy 2006 to raczej nowy:)

Dlaczego nie chcesz 2.7? wersje 2.7 miały dużo lepsze wyposażenie podstawowe i były stosunkowo drogie więc nie były kupowane do "katowania".
Obecnie różnica w cenie prawie niezauważalna i spalanie także nie dużo większe a 2.7 to już v6 czyli inna bajka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM