Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: Brak tagów.

Nowa Elantra
Autor Wiadomość
AndrzejK 



Kolor: Polar White
Skąd: Opolskie
 #16  Wysłany: 2018-10-09, 18:07   Nowa Elantra

Jest już nowa Elantra 2019r
 
 
waszek_rmc 
I am the one who knocks



Kolor: titanium silver T6S
Skąd: Roszków
 #17  Wysłany: 2019-06-24, 11:26   

Ale to chyba i tak dobry wynik, z resztą zawyżanie komputera to chyba już standard. Mój Santa jak i poprzednik i40 zaniża o jakieś 0,4L.
_________________
Escort 92' -> Megane Coupe ph1 96' -> Megane hatchback ph1 97' - Laguna II 01' -> Hyundai Tucson 05' 2.0 LPG -> Hyundai i40 11’ SW 1.7 High -> Hyundai Santa Fe DM 13’ 2.2 4WD
 
 
Sokal 



Skąd: Warszawa
 #18  Wysłany: 2019-06-24, 14:42   

Zastanawiam sie czy po prostu komputer nie pomija spalania na postoju tylko podaje dane z wtryskiwaczy w czasie jazdy i je uśrednia.
 
 
jabrze 



Kolor: silver platinium
Skąd: Bydgoszcz
 #19  Wysłany: 2019-06-28, 23:40   

Na postoju również liczy. Zakładam, że różnica wynika że złego przeliczenia jednostek w różnych krajach.
_________________
Elantra AT model 2019
 
 
juhacz 



Kolor: Intense Blue
Skąd: lubelskie
 #20  Wysłany: 2019-07-08, 13:50   

Jestem świeżym użytkownikiem Elantry z 2018 roku, model 2019. Zachęcony pozytywnym opiniami min. o niskim spalaniu kupiłem to auto. Samochodem zrobiłem prawie 800 km, więc jeden wyjeżdżony bak mam za sobą. Wszyscy wszędzie piszą o spalaniu na poziome 5-6l. mi natomiast samochód owszem pokazuje takie spalanie, ale przy dystrybutorze jest co innego. Przy pierwszym tankowaniu wyszło, że Elantra spaliła mi 7.8l. Jeśli chodzi cykl była to jazda 60/40, trasa/miasto, więc 8l ... tak średnio bym powiedział, tak średnio.
Wiem, że samochód dopiero docieram, jeżdzę tak, aby obroty silnika były między 2 a 4 tyś. więc spalanie może być wyższe, ale nie wydaje mi się, aby spadło do poziomu, takiego jaki widzę na wyświetlaczu i do takiego, jak czytam wszędzie. Mam wrażenie, że wszyscy, który piszą o mały spalaniu Elantry, sugerują się tym co wyświetla samochód, a nie tym ile i za ile tankują przy dystrybutorze.

Jak jest u Was? Nie chodzi mi o to co się wyświetla, tylko jak to faktycznie wychodzi.
Dzięki za odpowiedź.
 
 
Hants 



Kolor: Szary połysk
Skąd: Zagramanica
 #21  Wysłany: 2019-07-11, 19:11   

Myslę, że dopiero się siebie nawzajem poznajecie, stąd to spalanie.

Spritmonitor ma tylko dwie Elantry:

https://www.spritmonitor.de/en/detail/938960.html

i tu ciekawie, bo spalanie takie jakie byś chciał osiągnąć (ale to nóweczka tankowana tylko 4 razy) więc warto obserwować:

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1045418.html
_________________
Było: 126p, Polonez, Civic, Lantra, Sonata '94, Sonata '94, Sonata '97, Sonata'94, YBR-125. Teraz.. kolejna Sonata '06 Niebawem będzie już milion km tym modelem! Do stajni dołączył jeszcze Getz!
 
 
Sokal 



Skąd: Warszawa
 #22  Wysłany: 2019-07-12, 23:25   

Ja juz po dotarciu, 5500km za mna, spalanie wg komputera 4.9-5.3/100 w rzeczywistosci trzeba doliczyć 0.9-1.0l do tego wyniku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM