Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: 2.0, coupe, cvvt, g4gc, g4gc, gk, na, silnika, wymiana, zwykly

[Coupe GK] Wymiana silnika G4GC CVVT 2.0 na zwykły G4GC
Autor Wiadomość
neter 



Skąd: Kujawsko-pomorskie
 #1  Wysłany: 2019-01-05, 12:48   [Coupe GK] Wymiana silnika G4GC CVVT 2.0 na zwykły G4GC

Witam, sprawa dotyczy Coupe 2.0 z 2005r poszła uszczelka pod głowicą znika płyn chłodniczy i klepie 1 zawór, mechanik twierdzi że wymiana silnika może być tańsza niż remont dlatego, mam pytanie odnośnie wymiany silnika z zmiennymi fazami rozrządu G4GC CVVT na taki bez zmiennych faz rozrządu G4GC. Z tego co się zorientowałem w drugą stronę jest to możliwe G4GC da się zastąpić G4GC CVVT. Ale czy w moim przypadku elektronika nie będzie świrować przy braku sygnału z czujnika? Z góry dzięki za sugestie.
Ostatnio zmieniony przez neter 2019-01-06, 10:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robaszek127 



Kolor: czerwony
Skąd: Przedbórz
 #2  Wysłany: 2019-01-05, 12:56   

Fakt może być tańsza ale czy kupisz dobry silnik a może w tym drugim też po jakimś czasie się to zrobi. Stary jeśli nie jest zajeżdżony to wkładasz uszczelkę a głowicę dajesz do naprawy lub kupujesz drugą. Odpada koszt demontażu i montażu silnika bo za to mechanik też sobie policzy słono.
U mnie niedawno padła tak uszczelka w getzie. Fakt mechanik "po znajomości" anie nie zrobił taniej ani lepiej i wyszło drożej niż drugi silnik ale mniej kłopotu.
Jestem zwolennikiem wymiany silnika na drugi ale gdy silnik wyjdzie tanio i z pewnego źródła. Inaczej jak nie ma mocnego remontu lepiej zregenerować głowicę i dać nową uszczelkę.
 
 
neter 



Skąd: Kujawsko-pomorskie
 #3  Wysłany: 2019-01-06, 10:44   

Ogólnie sytuacja ma się tak że auto zakupiłem w sierpniu w pośpiechu i teraz mam co mam auto ma nieco ponad 100tyś przebiegu są na to jakieś papiery, oczywiście traktuje to z przymrużeniem oka. Ale konkretnie najprawdopodobniej handlarz wymieniał uszczelkę bo na kolektorze wydechowym widać świeże ślady odkręcania, ale czy dał głowice do splanowania pewnie nie (bo to handlarz) i dlatego sytuacja się powtórzyła. Co do drugiego silnika bez CVVT mam w okolicy kilkanaście km ode mnie i dlatego się zastanawiałem nad wymianą całego silnika.

Pomimo wszystko ponawiam pytanie czy ktoś wymieniał silnik z zmiennymi fazami rozrządu G4GC CVVT na taki bez zmiennych faz rozrządu G4GC. Czy to będzie chodziło?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM