Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: dm, dm, fe, fe, informacji, modelu, na, santa, santa, szukam, tego, temat

[Santa Fe DM] Santa Fe DM - szukam informacji na temat tego modelu
Autor Wiadomość
mirek70 



Kolor: niebieski metalic
Skąd: Gliwice
 #1  Wysłany: 2018-03-30, 18:23   [Santa Fe DM] Santa Fe DM - szukam informacji na temat tego

Witam...

Witam wszystkich użytkowników na forum przy okazji składam najlepsze życzenia z okazji świąt Wielkanocnych. Jestem obecny tutaj od parę ładnych lat z modelem Santa FE SM, obecnie CM a już niedługo myślę że z DM. Dzisiaj przejrzałem wszystkie posty dot. Santa FE i na temat modelu DM są zaledwie trzy...
W internecie informacje ogólne nic szczegółowego parę opinii , dlatego zwracam się Tutaj z pytaniem o wersje silnikowe ( ich zalety i wady) na Europę diesel, benzyna - jest dla mnie jak i w poprzednich modelach na 1 miejscu ze względu na odległości jakie pokonuję do pracy mam 10 km dłuższe trasy jeżdżę rzadko.
Jakie zalety i wady ma wersja DM czy ktoś ze Śląska posiada ? i byłby chętny pokazać swój samochód Proszę o kontakt na priv - Dziękuję.

Pozdrawiam
Mirek
 
 
 
cezaros 



Kolor: Złoto beżowy
Skąd: Jarosław
 #2  Wysłany: 2018-12-13, 00:07   

Ja mam DM z 2013 r z silnikiem benzyna turbo 2.0 moc 272 km ściągnięty z USA i powiem tyle jestem zachwycony jak cholera. Mam SM i powiem tyle postęp technologiczny widać między tymi modelami. Ja swojego zagazowałem ze względu na duże przebiegi jakie robię. Przejechalem już 100 kkm i tylko oleje zmieniam. LPG było ciężko mu założyć bo to gdi wtrysk bezpośredni, ale razem z firmą stag daliśmy radę. Jak ktoś ma pytania proszę priv lub mail cezaros4@gmail.com
 
 
jlupino 



Skąd: Tarnowskie Góry
 #3  Wysłany: 2018-12-21, 10:44   

cezaros ,a jak z częściami eksploatacyjnymi i osprzętem do tego silnika,bo przecież na Europę to nie szło? Jest to do kupienia w miarę szybko,czy też na każdą część trzeba dwa tygodnie czekać.
Myślałem o tym silniku,ale właśnie dostępności części się wystraszyłem.
_________________
Jaro
 
 
cezaros 



Kolor: Złoto beżowy
Skąd: Jarosław
 #4  Wysłany: 2018-12-29, 06:35   

Wszystko co potrzebowałem do tego auta podchodzi z 2,4 benzyna gdi który jest na Europę. Wymieniałem mcpersony wahacz dolny i końcówkę drążka ( auto było uderzone w przednie lewe koło) i błotnik lewy. W silniku wymieniałem tylko świece zapłonowe i nic więcej jak do tej pory. Silnikowi nic nie ma prawa być jeżeli będziesz wymieniał olej jak producent zaleca co 5 do 8 tys. km filtr oleju powietrza i kabiny ten sam co 2,4 gdi. Silnik jest wyżyłowany mocowo dlatego zalecana jest tak częsta wymiana oleju, ja olej sprowadzam z USA wychodzi tylko 30 zł drożej jak olej europejski. Ciekawostka na koniec przeczytana na amerykańskim forum Hyundaia silnik 2,0 turbo gdi w tym sanciaku pochodzi od Mitsubishi Lancer Evo IX i pewnie jak kiedyś będę robić remont silnika pójdę tym tropem 😀
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM