Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: Brak tagów.

[i40 VF] błąd P2015
Autor Wiadomość
Venom 



Skąd: Kutno
 #1  Wysłany: 2018-06-20, 09:07   [i40 VF] błąd P2015

Ktoś miał do czynienia z tym błędem. Wyskakuje mi i gaśnie od czasu do czasu . Sterownik klap itd .Możliwe zwarcie, możliwy walnięty czujnik, silniczek , również jakiś syf . Kalpy mam właściwie nowe . Co to może być ?
 
 
Venom 



Skąd: Kutno
 #2  Wysłany: 2018-07-09, 07:26   

informacyjnie. To był waqlniety silnik nastawu klap wirowych. Wymieniony i wszystko wróciło do normy. Obawy były takie ze auto jeździło jakby bez turbiny a raczej jakby turbina była bardziej ospała .Teraz wszytsko hula jak trzeba .
 
 
waszek_rmc 
I am the one who knocks



Kolor: stone gray
Skąd: Mieszków
 #3  Wysłany: 2018-07-09, 08:07   

Oprócz objawów miałeś jeszcze ten blad? Czy najpierw objawy się pojawiły? Jaki koszt?
_________________
Escort 92' -> Megane Coupe ph1 96'-> Megane hatchback ph1 97' - Laguna II 01' -> Hyundai Tucson 05' -> Hyundai i40 2011 :)))))
 
 
Pajaro 



Skąd: Krosno
 #4  Wysłany: 2018-07-09, 08:08   

Nie myśleliście o wycięciu tych klapek?
 
 
Venom 



Skąd: Kutno
 #5  Wysłany: 2018-07-09, 08:14   

Koszt to 250 PLN używany silniczek na allego. Tu w linku masz taki element z numerem .Szukaj jakby coś po numerze ponieważ to oczywiście cześć wspólna dla KIA i Hyundai. ten mój silniczek pochodzi np ze sportage z 2014 https://allegro.pl/kia-sportage-iii-nastawnik-kolektora-28320-2a410-i7421339337.html#thumb/2
Co do objawów to pojawiły się jak tylko wywaliło błąd. Ten silnik jest podpięty wiązką z 5 pinami więc musi sterować wieloma sprawami . Z ta awarią turbina działał tak jakby nie miała zmiennej geometrii łopatek. Pozatym zauważyłem zwiększona chwilową konsumpcje paliwa przy obciążeniu .

[ Dodano: 2018-07-09, 08:47 ]
Pajaro napisał/a:
Nie myśleliście o wycięciu tych klapek?
No akurat te klapki maja sens i nie chodzi mi tu o ekologie a np o wpływ na elastyczność i dynamikę.Mi moje wymieniali w 2016 razem z silnikiem więc tym bardziej ich nie dotykam .
 
 
Venom 



Skąd: Kutno
 #6  Wysłany: 2018-07-12, 07:58   

kolejny objaw to po przejechaniu 200 km na nowym sterowniku klap spalanie na mieście z 7 spadło do 6,2 .innymi słowy poprawne działanie klap robi jakaś robotę
 
 
Pajaro 



Skąd: Krosno
 #7  Wysłany: 2018-07-12, 08:08   

To może ja wymienię moją przepustnicę- wyskakuje mi błąd od czasu do czasu- mam olej we wtyczce ;/ bo mi też pali 7 w cyklu mieszanym. Tyle że ja znowu mam skrzynie automatyczną i musi więcej palić.
 
 
Venom 



Skąd: Kutno
 #8  Wysłany: 2018-07-12, 08:49   

no tak ale przepustnica to inny błąd. Mi wyskakiwał jakiś czas rok teamu i tez miałem olej we wtyczce ale przestał w pewnym momencie i mam spokój. Sprawdź czy ci silnik sterowania działa . Ten silniczek po wyłączeniu zapłonu wraca do wyjściowej pozycji to normalnie widać i słychać takie syczenie . ten silnik jest po lewej stronie kolektorów .Może ci padł ale nie wywala błędu chociaż przy automacie to może 7 to norma ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM