Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: Brak tagów.

[I30 GD] Dopalanie DPF jak często u was?
Autor Wiadomość
Yahoou 



Skąd: łódzkie
 #46  Wysłany: 2017-05-18, 22:03   [I30 GD] Dopalanie DPF jak często u was?

Witam. Zauważyłem, że coraz częściej w moim aucie dopala sie DPF, obecnie co około 300km. Wydaje mi się, że to trochę zbyt często... Aktualny przebieg mojego H to 7500km.
Napiszcie jak często u Was załącza się wypalanie filtra cząstek stałych.
 
 
Alonzo_ 



Kolor: titanium silver
Skąd: PISlandia :-(
 #47  Wysłany: 2018-05-14, 20:36   

Dpf co chwila sie wypalający moze być efekten innych problemów. Np moze wtrysk niedomagac i kopcić sobie troche. Nie musi to mieć wplywu na samą pracę.
Bo przy tym przebiegu w trasie to naprawdę coś nie tak. Mimo ze w hyundaiu widac że wypalanie dpfa to przeyebany temat nawet w świezych autach. Dno i kilo mułu
 
 
mariusz00-82 



Kolor: Biały
Skąd: Białystok
 #48  Wysłany: 2018-06-10, 07:03   

Witam wszystkich ja dalej walczę z częstym wypalaniem DPF miasto 50 km trasa co 70-125 km😑 hultaj jest na gwarancji a więc męczę serwis.Problemy z częstym wypalanie zaczęły się jak się ociepliło w zimę w mieście wypalało co 300 w trasie co 440.Pieresze dwie wizyty skończyły się podłączeniem GDS i przeskanowaniem wszystkiego zero błędów oleju nie przybywa kontrolki nie ma auto sprawne .Na trzecia wizyte umówiłem się z kierownikiem serwisu bo moim zdaniem co 50 km w mieście to nie jest normalne .Do serwisu przyjechałem z wypalający się DPF kierownik zrobił kółko pokazałem jak wygląda wypalenie na pasku zpalania oczywiście wszystko ok jak wypala to dobrze :cry: Zostałem zaproszony na godz 14 na podłączenie do komputera ,po podłączeniu wypalania z rana nie było bo kierownik wyłączył samochód i przerwał wypalanie,ostanie zapisane wypalanie 90 km temu sadzy 10.90gram dalej zdaniem serwisu wszystko ok czyli jedziemy w trasę i sprawdzamy czy wszystko ok.Na trasie po 30 km rozpoczyna się wypalanie trwa przez 20 km kończy się przed wjazdem do ASO więc idealnie sprawdzamy zapełnienie wypaliło do ZERA :shock: Czyli wszystko jest super wypala..Wszystko przebiegło prawidłowo .. Ale jutro robi Pam trasę to w poniedziałek pan przyjedzie i zobaczymy jak po trasie...
Trasa 450 km
Pierwsze wypalanie po 93 km trwało 23 km kolejne po 90 km trwało 26 km kolejne po 82 km trwało 6 km( korki na obwodnicy Warszawy) kolejne po 111 km trwało 18 km

W poniedziałek jade do serwisu pewnie się dowiem że jest ok bo wypala a nigdzie nie jest podane co ile powinno wypalać.Co o tym myslicie :oops:

[ Dodano: 2018-06-09, 10:42 ]
Podczas tych przejechanych 60 km na komputerze było ok turbo wtryski czujniki wszystko ok.

[ Dodano: 2018-06-09, 10:44 ]
Przebieg 115 tyś

[ Dodano: 2018-06-10, 07:05 ]
Może na i30 koledzy pomogą

Witam wszystkich ja dalej walczę z częstym wypalaniem DPF miasto 50 km trasa co 70-125 km😑 hultaj jest na gwarancji a więc męczę serwis.Problemy z częstym wypalanie zaczęły się jak się ociepliło w zimę w mieście wypalało co 300 w trasie co 440.Pieresze dwie wizyty skończyły się podłączeniem GDS i przeskanowaniem wszystkiego zero błędów oleju nie przybywa kontrolki nie ma auto sprawne .Na trzecia wizyte umówiłem się z kierownikiem serwisu bo moim zdaniem co 50 km w mieście to nie jest normalne .Do serwisu przyjechałem z wypalający się DPF kierownik zrobił kółko pokazałem jak wygląda wypalenie na pasku zpalania oczywiście wszystko ok jak wypala to dobrze :cry: Zostałem zaproszony na godz 14 na podłączenie do komputera ,po podłączeniu wypalania z rana nie było bo kierownik wyłączył samochód i przerwał wypalanie,ostanie zapisane wypalanie 90 km temu sadzy 10.90gram dalej zdaniem serwisu wszystko ok czyli jedziemy w trasę i sprawdzamy czy wszystko ok.Na trasie po 30 km rozpoczyna się wypalanie trwa przez 20 km kończy się przed wjazdem do ASO więc idealnie sprawdzamy zapełnienie wypaliło do ZERA :shock: Czyli wszystko jest super wypala..Wszystko przebiegło prawidłowo .. Ale jutro robi Pam trasę to w poniedziałek pan przyjedzie i zobaczymy jak po trasie...
Trasa 450 km
Pierwsze wypalanie po 93 km trwało 23 km kolejne po 90 km trwało 26 km kolejne po 82 km trwało 6 km( korki na obwodnicy Warszawy) kolejne po 111 km trwało 18 km

W poniedziałek jade do serwisu pewnie się dowiem że jest ok bo wypala a nigdzie nie jest podane co ile powinno wypalać.Co o tym myslicie :oops:

[ Dodano: 2018-06-09, 10:42 ]
Podczas tych przejechanych 60 km na komputerze było ok turbo wtryski czujniki wszystko ok.

[ Dodano: 2018-06-09, 10:44 ]
Przebieg 115 tyś
 
 
mechsio 



Skąd: Rybnik
 #49  Wysłany: 2018-07-10, 13:50   

Moge powiedzieć, że po jakimś roku czasu zwracania uwagi na to ustrojstwo w moim aucie moge powiedzieć, ze cały ten DPF to jedno wielkie nieporozumienie. Ostatnio jechałem 500 km w jedna strone z czego 250 km autostradami i drogami szybkiego ruchu (od razu wjazd na autostrade a potem na ekspresówki). Jak myślicie w którym momencie właczyło sie wypalanie DPF'a? :D oczywiście w korkach gdzies w połowie drogi jak już zjechałem z szybkich dróg.. No i przy powrocie od razu po zagrzaniu silnika zanim jeszcze wyleciałem na jakieś drogi szybkiego ruchu. ZERO "inteligencji " w tym dziadostwie. Teraz włącza się średnio co 250 km. W zimie było to rzadziej.
 
 
Grzesiek202 



Skąd: okolice Kielc
 #50  Wysłany: 2018-07-15, 22:39   

Szkoda, że tak naprawdę nikt nie wie jak to wszystko powinno działać i co jest normalne a co nie - zwłaszcza ludzie w serwisie. Czytający cały ten wątek wiedzą, że u mnie DPF został wymieniony na nowy po przebiegu 50 tys. Było to jesienią 2017. Zimą wypalanie średnio co ok. 380-400 km, a odkąd temperatura podskoczyła, maksymalny dystans to 250km. I zabawne jest to, że normalna jazda autostradą (130km/h, 6 bieg) jeszcze bardziej skraca ten dystans :!: . Ciekawe co będzie znów zimą? Widocznie tak to wszystko jest (nie)przemyślane. Ale fakt, że po iluś niedokończonych wypalaniach (no bo i jak można to robić z praktycznie ciągle regenerującym się filtrem), nigdy nie zapaliła się żadna kontrolka a auto śmiga jak zaraz po wyjechaniu z salonu.
 
 
qbadm 



Kolor: Intense Copper
Skąd: W-wa
 #51  Wysłany: Wczoraj 13:03   

Cześć, wypada chyba, żebym i ja opisał swoją historię, może nie i30 GD tylko PD ale silnik ten sam :) Auto z grudnia 2017, przy 10tys. km zauważyłem, że poziom oleju 1cm powyżej max. Pojechałem do ASO w Warszawie, nazwijmy je "krzak", tam generalnie zapytano mnie czy wiem kiedy wypala się DPF, więc odpowiedziałem, że pojecia nie mam. Nie powiedziano mi, że oleju przybyło od częstego wypalania filtra - w sumie to nic mi tam nie powiedziano, gdybym nie zlecił wymiany oleju to by mnie chyba z tym stanem 1cm powyżej wypuścili do domu. Ostatecznie wymieniono olej + filtr i powiedziano, żebym obserwował co sie będzie dziać.

Zrobiłem kolejne 3tys. i oleju znów przybyło - poczytalem o wypalaniu serwisowym DPFu i dzwonię do serwisu "krzak" w Warszawie, tam sam kierownik zapewniał mnie, że wypalenie serwisowe możliwe jest tylko w sytuacji jak komputer auta na to pozwoli czyli przy zapełnieniu filtra >80%, pomyślałem sobie - robi mnie w bambuko.

Udałem się do serwisu Motortest w Warszawie, gdzie od razu mi powiedziano, że wymiana oleju w serwisie "krzak" została przeprowadzona nieprawidłowo, najpierw powinni wypalić filtr serwisowo (co oczywiscie jest jak się okazało możliwe w każdej chwili) a dopiero potem zalac nowy olej, inaczej dalej go będzie przybywać przez częste dopalanie filtra.

Serwis Motortest stwierdził 8,5g sadzy, wypalił do 0,01g, jako, ze oleju przybyło jakies 2mm na bagnecie a nie 10mm jak poprzednio, nie zdecydowałem się na wymianę, mam obserwować jak będzie się teraz zachowywać DPF. Od wizyty w warsztacie wypala sie właściwie codziennie, nie ważne czy trasa czy miasto, więc co kilkadziesiąt km. Czekam aż znów przybędzie oleju i wracam do Motortest - bo coś ewidentnie jest nie tak :(
_________________
Pozdrawiam
qbadm
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM