Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: Brak tagów.

Strojenie instalacji LPG
Autor Wiadomość
mirek70 



Kolor: niebieski metalic
Skąd: Gliwice
 #1  Wysłany: 2018-02-03, 19:04   Strojenie instalacji LPG

Witam...

Wczoraj udałem się do Firmy GCS Tuning po wcześniejszym umówieniu terminu znajdującej się niedaleko Krakowa ma ona w swojej ofercie min. strojenie instalacji LPG
Wizyta była spowodowana pojawieniem się błędów Check Engine i bezradnością firmy zajmującej się montażem i serwisem instalacji LPG w Gliwicach w której serwisowałem swoją instalację do tej pory
Wybierając ofertę tej firmy kierowałem się pozytywnymi komentarzami na innych forach oraz chciałem żeby moja instalacja była precyzyjnie ustawiona
Na razie przejechane 300km - średnie spalanie 10.5 L brak błędów Check Engine
Koszt usługi przyzwoity + profesjonalne podejście do klienta

POLECAM :
http://gcstuning.pl/

p.s
Podziękowanie i pozdrowienia dla Pana Jerzego
Ostatnio zmieniony przez Brt 2018-02-04, 19:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
yunior81 



Skąd: Piotrków Tryb.
 #2  Wysłany: 2018-02-04, 00:17   

Wystarczyło podjechac do Silesia Cars ;)
_________________
Kia Sportage II FL 2,0 16V
 
 
RaQu 



Skąd: Bobowa
 #3  Wysłany: 2018-02-12, 11:56   

Większość warsztatów stroi instalację poprzez samą autokalibrację co później objawia się właśnie problemami z instalacją, Brak mocy, ogromne spalanie co w efektach później uszkadza silnik. Najlepiej wybierając warsztat pytać się jak przebiega strojenie. Jeżeli odpowiedzą że jest strojone na AFR w trasie lub na hamowni to można do takiego warsztatu oddać samochód.
 
 
yunior81 



Skąd: Piotrków Tryb.
 #4  Wysłany: 2018-02-12, 12:21   

Jak jest spierniczony montaż, źle dobrane komponenty instalacji to nawet najlepsze strojenie z AFR'em nie pomoże , także sam AFR nie jest żadnym wyznacznikiem. Problemy z silnikami nie wynikają bezpośrednio z montażu instalacji LPG ale z braku odpowiedniej wiedzy co do samego montażu i strojenia instalacji oraz z dbałości właściciela o stan techniczny samochodu.
Oczywiście zakładam, że samochód w którym będzie zakładana instalacja jest w 100% sprawny technicznie.
Tak na marginesie to jestem ciekam ile osób pyta o szczegóły przed montażem takie jak:
- jaki sterownik ?
- jaki reduktor ?
- jakie wtryski ?
- czy do nawiertów ( jeśli nie są w głowicy ) będzie ściągnięty kolektor i wymieniona uszczelka pod nim ?
- jakie będą przewody gazowe -tj. faro czy miedź ?
- jakie będą przewody wodne ? Semperit czy Parker ?
- jakie będą opaski zaciskowe na wężach ?
- jakie będzie ( i czym ?) zabezpieczenie antykorozyjne w miejscach ingerencji w blachę ?
- jak będzie wyglądało strojenie ?
_________________
Kia Sportage II FL 2,0 16V
 
 
kwinto29 



Kolor: srebrny
Skąd: Jaworzno
 #5  Wysłany: 2018-05-01, 22:58   

Ja pytam zawsze, choć mam zaprzyjaźnionego gazownika u którego zatrułem już parę samochodów. Jak mi coś nie pasuje to mówię żeby wymienił komponenty na takie jak mnie odpowiadają a nie takie na jakie ma największy upust w hurtowni. Stroi instalację w trasie ale ja i to robię poprawki u kolegi na AFR. Nie mam jedynie wpływu na to jeśli auto miało już lpg , wymieniam w miarę potrzeb na możliwie najlepsze komponenty no i oczywiście aktualizacja softu w sterowniku i strojenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM