[ix20 JC] LPG w silnikach 1.4 (G4FA) ? |
Autor |
Wiadomość |
tomp1 [Usunięty]
|
#16 Wysłany: 2012-07-04, 06:56 [ix20 JC] LPG w silnikach 1.4 (G4FA) ?
|
|
|
Witam wszystkich,
Mam pytanie do znawców tematu i osób kóre mają założone LPG w silniku 1.4 (G4FA)
W artykule AutoŚwiat piszą że te silniki nie za bardzo tolerują gazu. Czy to prawda ? Co to znaczy "Zaleca się modyfikację głowicy" ?
Do tej pory rozważałem założenie gazu ale teraz widzę że chyba szkoda mi silnika.
PS. Nie moge dodac załącznika wiec podaje link do wspomnianego artykułu (druga tabelka).
http://www.auto-swiat.pl/...nstalacji-lpg/4 |
Ostatnio zmieniony przez Złośnik 2013-01-05, 22:11, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Robik


Skąd: Poznań
|
#17 Wysłany: 2016-11-19, 08:57
|
|
|
Polecam odpowiedzi merytoryczne a emocje odstawiac na bok. Ja w przeciwienstwie do przedmowcy mam dokladnie odwrotne wrazenia z instalacja BRC. Praktycznie bezobslugowa zadnych check engine wymiana filtrow co 15 tys i ponad 70tys przebiegu bez jakichkolwiek problemow z instalacja. Sprawdz sobie ceny czesci eksploatacyjnych (ja kupuje w phjacus) znajdz dobrego gazownika
i zacznij oszczedzac :)
Z doswiadczenia wiem ze 100% sukcesu zalezy od wiedzy instalatora i jego uczciwoaci w dobraniu podzespolow, to jest juz moje 4 auto na LPG i kolejne pewnie tez przerobie chyba ze przyjdzie juz czas na silnik elektryczny :) |
|
|
|
 |
kosmos2011
HYUNDAI E4U JAJKO


Kolor: Desert Sand Metalic
Skąd: Gdańsk
|
#18 Wysłany: 2016-11-19, 13:24
|
|
|
Robik zbliża (czy raczej przy LPG już powinna być dokonana) kontrola i ewentualna regulacja luzów zaworowych. |
|
|
|
 |
Robik


Skąd: Poznań
|
#19 Wysłany: 2016-11-19, 14:00
|
|
|
Bylem na kontroli w warsztacie ssace idealne, wydechowe w gornych granicach tolerancji, koszt pomiaru z wymiana uszczelki 250zl. Ewentualna regulacja po kolejnym pomiarze za okolo 25 -30tys mechanik zasugerowal zeby nasluchiwac pracy silnika. Niestety w silnikach G4KD w gre wchodzi regulacja plytkami co nie jest tanie ale jak sie jezdzi to trzeba to w bilansie uwzgledniac :) |
|
|
|
 |
kosmos2011
HYUNDAI E4U JAJKO


Kolor: Desert Sand Metalic
Skąd: Gdańsk
|
#20 Wysłany: 2016-11-19, 14:08
|
|
|
W silniku G4KD regulacja luzów zaworowych odbywa się poprzez wymianę popychaczy (na rysunku element o numerze 22226C) o zmiennej wysokości co 0,015 mm.
http://epc.japancars.ru/h...9MjAyNDBCMTE%3D |
|
|
|
 |
mirekm3


Kolor: szary
Skąd: Mysłowice
|
#21 Wysłany: 2018-01-12, 21:08 [ix20 JC] LPG
|
|
|
Witam dzisiaj zagazowałem mojego ixa
Elpigaz Stella OBD Exclusive 2-3-4 cyl,ciekawy jestem jak długo będę zadowolony z tej decyzji ,może ktoś ma jakieś doświadczenia odnośnie tej instalacji? |
|
|
|
 |
yunior81


Skąd: Piotrków Tryb.
|
#22 Wysłany: 2018-02-04, 17:05
|
|
|
Myślałem, że robi się odwrotnie. Najpierw pyta a potem zakłada.
Wrzuć zdjęcia....
Zaglądałeś na lpg-forum.pl ? |
_________________ Kia Sportage II FL 2,0 16V |
|
|
|
 |
robaszek127


Kolor: czerwony
Skąd: Przedbórz
|
#23 Wysłany: 2018-02-04, 17:37
|
|
|
A ile był oto tańsze od najpopularniejszego jakiegoś ze stajni staga?
Tu wyrywek wypowiedzi z lpg-forum:
"a bo to nie najlepszy wybór . Sam sterownik jest znany od wielu lat,dziwaczny i archaiczny juz algorytm programowania teraz wzbogacona o łącze OBD. Jest to klon sterownika AEB sprzedawanego również pod szyldami omvl,romano, zavoli i kilku innych. Algorytm i sposób programowania mało przyjazny i skomplikowany. Poza autokonfiguracją , wszelkie dopieszczenia są mało przejrzyste. Samo łącze OBD jest nowowścią i nie wiadomo na ile skutecznie potrafi dopieścić wyniki autokonfiguracji.
Ogólnie nie polecam bo mało jest prawdziwych fachowców, którzy potrafią obsłuzyć cokolwiek poza podstawową konfiguracją - w przypadku najmniejszych problemów - padaka. Pomijam już kwestie proponowanych do tego sterownika reduktorów i wtrysków bo to już różnie bywa.
Dużo lepszy jest stag300 obd/can, doskonale udokumentowany , bardzo popularny równiez na tym forum, ale ma i forum producenta ... soft i doskonała instrukcja dostępna na stronie producenta też jest argumentem za bo inni jakoś niechętnie chwalą się takimi szczegółami.
Do Twojego mondeo wystarczy w zupełności stag300plus z reduktorem scorpion st i wtryskami magic jet. Tanio , solidnie, niezwodnie. Zadzwoń do SebstianaS z tego forum." |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|