Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: 1.4, g4fa, ix20, jc, lpg, silnikach

[ix20 JC] LPG w silnikach 1.4 (G4FA) ?
Autor Wiadomość
tomp1
[Usunięty]

 #16  Wysłany: 2012-07-04, 07:56   [ix20 JC] LPG w silnikach 1.4 (G4FA) ?

Witam wszystkich,

Mam pytanie do znawców tematu i osób kóre mają założone LPG w silniku 1.4 (G4FA)
W artykule AutoŚwiat piszą że te silniki nie za bardzo tolerują gazu. Czy to prawda ? Co to znaczy "Zaleca się modyfikację głowicy" ?
Do tej pory rozważałem założenie gazu ale teraz widzę że chyba szkoda mi silnika.

PS. Nie moge dodac załącznika wiec podaje link do wspomnianego artykułu (druga tabelka).

http://www.auto-swiat.pl/...nstalacji-lpg/4
Ostatnio zmieniony przez Złośnik 2013-01-05, 22:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Robik 



Skąd: Poznań
 #17  Wysłany: 2016-11-19, 08:57   

Polecam odpowiedzi merytoryczne a emocje odstawiac na bok. Ja w przeciwienstwie do przedmowcy mam dokladnie odwrotne wrazenia z instalacja BRC. Praktycznie bezobslugowa zadnych check engine wymiana filtrow co 15 tys i ponad 70tys przebiegu bez jakichkolwiek problemow z instalacja. Sprawdz sobie ceny czesci eksploatacyjnych (ja kupuje w phjacus) znajdz dobrego gazownika
i zacznij oszczedzac :)
Z doswiadczenia wiem ze 100% sukcesu zalezy od wiedzy instalatora i jego uczciwoaci w dobraniu podzespolow, to jest juz moje 4 auto na LPG i kolejne pewnie tez przerobie chyba ze przyjdzie juz czas na silnik elektryczny :)
 
 
kosmos2011 
HYUNDAI E4U JAJKO



Kolor: Desert Sand Metalic
Skąd: Gdańsk
 #18  Wysłany: 2016-11-19, 13:24   

Robik zbliża (czy raczej przy LPG już powinna być dokonana) kontrola i ewentualna regulacja luzów zaworowych.
 
 
Robik 



Skąd: Poznań
 #19  Wysłany: 2016-11-19, 14:00   

Bylem na kontroli w warsztacie ssace idealne, wydechowe w gornych granicach tolerancji, koszt pomiaru z wymiana uszczelki 250zl. Ewentualna regulacja po kolejnym pomiarze za okolo 25 -30tys mechanik zasugerowal zeby nasluchiwac pracy silnika. Niestety w silnikach G4KD w gre wchodzi regulacja plytkami co nie jest tanie ale jak sie jezdzi to trzeba to w bilansie uwzgledniac :)
 
 
kosmos2011 
HYUNDAI E4U JAJKO



Kolor: Desert Sand Metalic
Skąd: Gdańsk
 #20  Wysłany: 2016-11-19, 14:08   

W silniku G4KD regulacja luzów zaworowych odbywa się poprzez wymianę popychaczy (na rysunku element o numerze 22226C) o zmiennej wysokości co 0,015 mm.

http://epc.japancars.ru/h...9MjAyNDBCMTE%3D
 
 
mirekm3 



Kolor: szary
Skąd: Mysłowice
 #21   Wysłany: 2018-01-12, 21:08   [ix20 JC] LPG

Witam dzisiaj zagazowałem mojego ixa
Elpigaz Stella OBD Exclusive 2-3-4 cyl,ciekawy jestem jak długo będę zadowolony z tej decyzji ,może ktoś ma jakieś doświadczenia odnośnie tej instalacji?
 
 
yunior81 



Skąd: Piotrków Tryb.
 #22  Wysłany: 2018-02-04, 17:05   

Myślałem, że robi się odwrotnie. Najpierw pyta a potem zakłada.
Wrzuć zdjęcia....
Zaglądałeś na lpg-forum.pl ?
_________________
Kia Sportage II FL 2,0 16V
 
 
robaszek127 



Kolor: czerwony
Skąd: Przedbórz
 #23  Wysłany: 2018-02-04, 17:37   

A ile był oto tańsze od najpopularniejszego jakiegoś ze stajni staga?
Tu wyrywek wypowiedzi z lpg-forum:

"a bo to nie najlepszy wybór . Sam sterownik jest znany od wielu lat,dziwaczny i archaiczny juz algorytm programowania teraz wzbogacona o łącze OBD. Jest to klon sterownika AEB sprzedawanego również pod szyldami omvl,romano, zavoli i kilku innych. Algorytm i sposób programowania mało przyjazny i skomplikowany. Poza autokonfiguracją , wszelkie dopieszczenia są mało przejrzyste. Samo łącze OBD jest nowowścią i nie wiadomo na ile skutecznie potrafi dopieścić wyniki autokonfiguracji.
Ogólnie nie polecam bo mało jest prawdziwych fachowców, którzy potrafią obsłuzyć cokolwiek poza podstawową konfiguracją - w przypadku najmniejszych problemów - padaka. Pomijam już kwestie proponowanych do tego sterownika reduktorów i wtrysków bo to już różnie bywa.
Dużo lepszy jest stag300 obd/can, doskonale udokumentowany , bardzo popularny równiez na tym forum, ale ma i forum producenta ... soft i doskonała instrukcja dostępna na stronie producenta też jest argumentem za bo inni jakoś niechętnie chwalą się takimi szczegółami.
Do Twojego mondeo wystarczy w zupełności stag300plus z reduktorem scorpion st i wtryskami magic jet. Tanio , solidnie, niezwodnie. Zadzwoń do SebstianaS z tego forum."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM