Poprzedni temat «» Następny temat


Tagi tematu: i30, i30, kupno

Przesunięty przez: speedmaster
2012-04-08, 11:54
[i30] KUPNO i30
Autor Wiadomość
NEONIO82
[Usunięty]

 #346  Wysłany: 2012-04-08, 11:05   [i30] KUPNO i30

co myślicie o nowym i30 :) ?
Ostatnio zmieniony przez shadow 2015-06-23, 18:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SzymonJ 



Skąd: Warszawa
 #347  Wysłany: 2018-01-10, 21:21   

Dzięki za sprostowanie
 
 
Szupek 



Skąd: 36-062
 #348  Wysłany: 2018-01-12, 20:16   Zakup używanego i30

Cześć Panowie,
Chciałem podpytać o opinię w sprawie auta.
Mam możliwość zakupu i30 CW FDH o przebiegu 244 tys km. Auto jest naszą firmówką od nowości, latało głównie w trasy. Rok produkcji to 2009, rejestracja 2010. Silnik to 1.6 115 KM, po gwarancji miał wirusa na jakieś 130 - 140 KM.
Pół roku i kilka tysięcy km temu (2-3) był na grubszym serwisie, gdzie kompleksowo regenerowano turbo, czyszczono EGR, zmieniono filtry, oleje, kompletny układ hamulcowy (wszystkie tarcze, klocki, piaskowanie zacisków), Sprawdzono całe zawieszenie i wymieniono łączniki stabilizatora z tyłu, wymieniono nowe sprzęgło, skrzynia była na przeglądzie, gdzie wymieniono synchronizator 2 biegu bo zgrzytał, wymieniono bodajże jakieś wodziki powodujące cięższą pracę lewarka i inne zużyte elementy. Pewnie jeszcze o czymś zapomniałem, ale sam te naprawy nadzorowałem - faktury za ponad 6 tysięcy złotych.

Układ wtryskowy wydaje się być w normie, auto odpala bez problemu nawet zimą, korekty poszczególnych wtryskiwaczy są niewielkie, ciśnienie na szynie CR rośnie szybko od razu po uruchomieniu rozrusznika, ostatnio zakupiłem na firmę do niego nowy akumulator, lecz wolno kręci, wydaje mi się, że rozrusznik może wymagac ingerencji - możliwe, że między polami komutatora jest zbity pył węglowy, może do wymiany szczotki i tulejki.

Auto zostało wyciszone matami (drzwi, podłoga, bagażnik) pod car audio, ma założone naglośnienie z przodu firmy uDimension.

Wersja dość biedna, nie ma BT, tempomatu, nawigacji, spalania chwilowego.

Auto nie miało poważnych zadarzeń, raz pies połamał zderzak, ale niektóre elementy były malowane ze względu na korozję, zadrapania.

Auto nigdy też nie zaliczyło żadnych awarii, które je unieruchomiły w trasie, oprócz padniętego akumulatora. Auto zawsze było serwisowane na najdroższych częściach - kierowca ma wysoko rozwiniętą kulturę techniczną i zawsze auto w razie jakichś kłopotów stawiane było na serwis.

Rdza wyłazi na tylnej klapie i na masce są małe odpryski, ogólnie lakier jest łądny, bez uszkodzeń, wymaga jedynie odświeżenia, przepolerowania, nawoskowania.

Do naprawy są jakieś drobne rzeczy typu przełącznik szyby pasażera na panelu kierowcy, uszczelki lamp są porwane - głównie kosmetyka. Wnętrze ładnie utrzymane, tylko do uprania.


Cena sprzedaży to 11 500 zł. Myślicie, że warto się zainteresować tematem? Jak z żywotnością tych silników, rozrządów (pracuje cichutko, bez szurania, chrobotania, stukania).

Kolor to srebrny.

Auto mi się podoba, mam zastrzeżenia, np do zawieszenia, które jest głośne, silnik też jest słyszalny w kabinie, ale jest dość przestronne praktyczne i dość żwawo jeździ. Na co zwrócić uwagę, , co posprawdzać?


Do auta są 2 komplety praktycznie nowych opon.

Co myślicie?
_________________
Megane 2 1.5dci
 
 
golonnnpl 



Kolor: czerwony
Skąd: Heimbuchenthal
 #349  Wysłany: 2018-01-14, 14:30   Re: Zakup używanego i30

Szupek napisał/a:
Cześć Panowie,
Chciałem podpytać o opinię w sprawie auta.
Mam możliwość zakupu i30 CW FDH o przebiegu 244 tys km. Auto jest naszą firmówką od nowości, latało głównie w trasy. Rok produkcji to 2009, rejestracja 2010. Silnik to 1.6 115 KM, po gwarancji miał wirusa na jakieś 130 - 140 KM.
Pół roku i kilka tysięcy km temu (2-3) był na grubszym serwisie, gdzie kompleksowo regenerowano turbo, czyszczono EGR, zmieniono filtry, oleje, kompletny układ hamulcowy (wszystkie tarcze, klocki, piaskowanie zacisków), Sprawdzono całe zawieszenie i wymieniono łączniki stabilizatora z tyłu, wymieniono nowe sprzęgło, skrzynia była na przeglądzie, gdzie wymieniono synchronizator 2 biegu bo zgrzytał, wymieniono bodajże jakieś wodziki powodujące cięższą pracę lewarka i inne zużyte elementy. Pewnie jeszcze o czymś zapomniałem, ale sam te naprawy nadzorowałem - faktury za ponad 6 tysięcy złotych.

Układ wtryskowy wydaje się być w normie, auto odpala bez problemu nawet zimą, korekty poszczególnych wtryskiwaczy są niewielkie, ciśnienie na szynie CR rośnie szybko od razu po uruchomieniu rozrusznika, ostatnio zakupiłem na firmę do niego nowy akumulator, lecz wolno kręci, wydaje mi się, że rozrusznik może wymagac ingerencji - możliwe, że między polami komutatora jest zbity pył węglowy, może do wymiany szczotki i tulejki.

Auto zostało wyciszone matami (drzwi, podłoga, bagażnik) pod car audio, ma założone naglośnienie z przodu firmy uDimension.

Wersja dość biedna, nie ma BT, tempomatu, nawigacji, spalania chwilowego.

Auto nie miało poważnych zadarzeń, raz pies połamał zderzak, ale niektóre elementy były malowane ze względu na korozję, zadrapania.

Auto nigdy też nie zaliczyło żadnych awarii, które je unieruchomiły w trasie, oprócz padniętego akumulatora. Auto zawsze było serwisowane na najdroższych częściach - kierowca ma wysoko rozwiniętą kulturę techniczną i zawsze auto w razie jakichś kłopotów stawiane było na serwis.

Rdza wyłazi na tylnej klapie i na masce są małe odpryski, ogólnie lakier jest łądny, bez uszkodzeń, wymaga jedynie odświeżenia, przepolerowania, nawoskowania.

Do naprawy są jakieś drobne rzeczy typu przełącznik szyby pasażera na panelu kierowcy, uszczelki lamp są porwane - głównie kosmetyka. Wnętrze ładnie utrzymane, tylko do uprania.


Cena sprzedaży to 11 500 zł. Myślicie, że warto się zainteresować tematem? Jak z żywotnością tych silników, rozrządów (pracuje cichutko, bez szurania, chrobotania, stukania).

Kolor to srebrny.

Auto mi się podoba, mam zastrzeżenia, np do zawieszenia, które jest głośne, silnik też jest słyszalny w kabinie, ale jest dość przestronne praktyczne i dość żwawo jeździ. Na co zwrócić uwagę, , co posprawdzać?


Do auta są 2 komplety praktycznie nowych opon.

Co myślicie?


Hmm.. wszystko wygląda okey. Ale to jednak używane auto , więc prędzej czy później coś padnie.
 
 
Nabuknedasar 



Skąd: Poznań
 #350  Wysłany: 2018-01-14, 21:15   Re: Zakup używanego i30

Szupek napisał/a:

Cena sprzedaży to 11 500 zł. Myślicie, że warto się zainteresować tematem?


Myślę że warto. Jeśli znasz jego historię, to raczej nie powinno być problemu. Jeździłem kiedyś egzemplarzem z przebiegiem 460tys km i całkiem nieźle się trzymał. Co prawda km nabijał głównie na autostradach, ale oprócz sprzęgła nie było w nim nic poważniejszego robione, nawet wtyski, czy turbo
 
 
Szupek 



Skąd: 36-062
 #351  Wysłany: 2018-01-15, 10:48   

Historię znam, sam nim zrobiłem dobre kilkanaście tysięcy kilometrów na wyjazdach służbowych. Tak sobie myślę, że mogłem w ramach tej dużej naprawy zlecić malowanie klapy i maski :) Ale nie można wymagać zbyt wiele, najwyżej ogarnę to we własnym zakresie. Jak z podłogami w tych autach? też się czepia ruda czy są dobrze zakonserwowane?
_________________
Megane 2 1.5dci
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM