Hyundai Klub Polska Strona Główna » Tagi » pod
Tematy oznaczone jako pod
Tytuł / treść wątku  Wyświetleń  Odpowiedzi 

[ix35 EL] As. podjazdu pod górę


Witam,
od kilku dni jezdze juz swoim ix'em i mam pytanie.
Jak sprawdzic funkcje as.podjazdu pod gore. Probowalem na roznych wzniesieniach, zgodnie z instrukcja i ciagle nic auto po spuszczeniu hamulca od razu toczy sie w dol.
Czy ktos moze poradzic jak sprawdzic tę funkcjie?
Z gory dzieki za podpowiedzi.

edycja tytułu - tekla
23056 32

[XG30] Nierówne obroty silnika na postoju pod obciążeniem (R lub D)


Witam.
Mam problem taki że gdy wrzucę bieg (R) lub (D) i trzymam nogę na hamulcu to mruga mi lampka ostrzegawcza awarii świateł stop (czerwona kontrolka) i obroty silnika skaczą w momencie zapalania się kontrolki. Dodam że na (P) i (N) też kontrolka mruga ale silnik mniej przerywa. Jaka może być tego przyczyna?

[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-02-04, 23:56 ]
Edycja postu: korekta ortograficzna.
Edycja tematu: uzupełnienie informacji.
22945 28

[Getz] Woda pod dywanem kierowcy


witam. prośba o pomoc - w naszym Gacku (2005 r.)po solidnym deszczu zebrała się woda pod dywanem kierowcy. Próbowałem znaleźć przyczynę ale nie udało mi się. Po kolei sprawdziłem: uszczelkę wokół drzwi, przewody wentylacyjne, podszybie, drenaże podszybia i wentylacji, nadkole. I nic... Co dziwne, woda zbiera się tylko w niszy podłogowej, nie ma jej na progu, konsoli środkowej czy ścianie grodziowej. Guma podklejona gąbką jest nasiąknięta na dolnej krawędzi, wyżej - sucho. wody zebrałem jakieś 150 - 200 ml. Co ominąłem? a, nagrzewnica to też nie jest - zebrała się woda, a w układ chłodzenia mam wlany płyn glikolowy o kolorze niebieskim i dość silnym zapachu - różnicę widać od razu. Ja już pomysłu nie mam skąd to cieknie. przy suchej pogodzie problem nie występuje, ale wiecie - Wyspy Brytyjskie, 250 deszczowych dni w roku... acha, w wersji "kierownica-po-prawej" wszystko jest zrobione jako lustrzane odbicie względem europejskiej wersji - jeśli ...
18451 17

Wymiana radia, podświetlenia zapalniczki i szufladki pod radiem


Wymieniałem radio i pojawił się pewien problem. Sam problem na dole, a wcześniej opis czynności koniecznych przy wymianie radia jakby ktoś w przyszłości potrzebował.

Pierwszym etapem demontażu oryginalnego radia jest wyjęcie szufladki/popielniczki pod radiem oraz skrajnych atrap przycisków pod nawiewami. pod tymi elementami kryją się łącznie 4 śruby, które musimy odkręcić.




Tą szufladkę wyjmujemy naciskając od góry tą ruchomą blaszkę (wskazuję ją palcem)





Po odkręceniu tych śrub wyjąłem jeszcze wtyczki z przycisków, które nie są atrapami. Wyjąłem je od strony następnej atrapy na prawo od danego przycisku. Kabla powinno starczyć przy nie wyciąganiu tych wtyczek, ale wydaje mi się, że tak jest łatwiej demontować to dalej.


Jak już to zrobimy to całość wychodzi w miarę delikatnie. Można sobie pomagać chwytając ...
18283 14

[Getz] Wygłuszenie przednich drzwi pod głośniki


Witam, jak juz sie pewnie orientujecie, bo pisalem o tym tu i owdzie, wymienilem przednie glosniki na HERTZ DSK 165. Jak wiecie przy glebszym basie da sie uslyszec denerwujace brzeczenie plastikow w drzwiach.
Lekarstwem na to jest wygluszenie drzwi. Ja jestem z natury osoba amanualna.. Wiec nie do konca rozumiem poradniki roznego rodzaju. Potrzebowalbym lopatologicznej instrukcji jak to zrobic. Chcialem takze zapytac sie o to czym wytlumic. Czytalem na roznych forach, ze mozna to zrobic matami bitumicznymi i tasmami dekarskimi. Czytalem takze, ze maty i tasmy dekarskie w przypadku duzych temperatur nagrzewaja sie i i splywaja, czasami takze obklejajac szybe i robiac duzo szkod. Ile jest w tym prawdy? Czy jest mozliwosc wytlumienia drzwi jakas gabka? Czy sa alternatywne formy tlumienia albo moze ja przesadzam i te maty bitumiczne nie sa takie szkodliwe?
Pozdrawiam, KuraKo

edycja tytułu. Poza tym zrobiłeś dwa identyczne tematy, ...
17581 21

[Lantra J2] Czasem szarpnie pod obciążeniem :( Co to ?


Witam. Już dwa razy mi się to zdążyło - ale za pierwszym bałem się, że może silnik mi się zblokował. Ale o co chodzi - chodzi o to że przy podjeździe pod górkę pod dużym obciążeniem gdy jest silnik i dosyć wysoki bieg a niskie obroty czyli delikatnie pedał gazu - zdarzy się że szarpnie autem i zaświeci się na moment kontrolka CE po czym gaśnie i dalej wszystko w porządku. Z racji że zdążyło się to już drugi raz - pytanie co to ?

Olej wymieniony i na odpowiednim poziomie, nowe świece i kable - bo myślałem, że to ich wina. Swoją drogą miały już swoje dobre czasy za sobą.
Proszę o porady bo w ostateczności będę musiał na kompa podjechać :(
12220 17

[Lantra J1] Padnięta uszczelka pod głowicą ?


Siemka. Mam pytanko, czy dym wydobywający się spod korka oleju (po odkręceniu, nie dużo) może być oznaką palniętej uszczelki? Wiem, że woda w wydechu i lekkie masło mogą być oznaka uszczelki, ale dzieje się to od tylko jak jest wilgotno i temperatura poniżej -5 stopni...(czyli raczej wynika to z tego że te silniki kopcą mocno parą przy dużej wilgotności), ale ten dym... co on może oznaczać? Przedmuchy? A może coś nie tak z olejem? Dodam że samochód zrobił dzisiaj 3-5 km od tygodnia, odpowietrzyliśmy hamulce i testowaliśmy.

Stan oleju w porządku, wody po ostygnięciu też, nie patrzyłem na ciepłym, chce żyć :D <lol2>

[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-03-09, 11:44 ]
Tagowanie tematu i korekta ortograficzna treści postu.

[ Komentarz dodany przez: Złośnik: 2012-03-14, 14:37 ]
Edycja tematu
11005 13

[Santa Fe CM] Jakie radio z dużym wyświetlaczem pasujące pod OEM?


Witam
Orientuje się ktoś jakie duże radio z navi i opcją podłaczenia kamery cofania do santa Fe CM, które by czytało przyciski z kierownicy?
Proszę o informacje

Porządkowanie tytułu. tekla
10060 20

[Sonata Y2] Piszczy pod maską po obciążeniu elektrycznym.


Od biedy jestem w stanie zrozumieć, że po 50 metrowych przeprawach przez 30 cm kałuże (oh yes.. takie lato w UK) Paski sobie zapiszczą, ale nie podoba mi się głosne piszczenie na wolnych przy uruchomieniu kilku odbiorników prądu, nawiew, ogrzewanie, długie i np otwieranie okna.

Czy to oznaka padającego alternatora? Ten ma dopiero 3 lata, aluminium wciąz się swieci. 72A - o ile dobrze pamiętam.
10057 12

[Santa Fe CM] Jakie polecacie żarówki H7 pod soczewkę, a jakie H6W postojowe?


Witam...
Proszę o informacje jakie żaróweczki H7 polecacie pod soczewkę, a jakie pod postojowe. Czy ktoś sam wymieniał postojowe? Czy pozostaje serwis?

Dziękuję i Pozdrawiam

Do pytania służy znak zapytania, a nie wielokropek (: edycja tytułu. Tekla
8488 10

[Accent LC] Accent - kałuża pod dywanikiem kierowcy


Witam,

Ostatnio gromadzi mi się dużo wody pod dywanikiem kierowcy. Jest to (chyba) skorelowane z opadami deszczu. pod pedałami jest sucho. Ale przy tym plastikowym kawałku wykładziny (między pedałami a fotelem, od strony fotela) jest prawie kałuża. Po stronie pasażera sucho. Co to może być?

Edit: Dodanie tagu
8059 10

[Coupe RD1] Coupe - masło pod korkiem do wlewu oleju.


Witam.
W większy mróz (ok. -20stopni) musiałem dolać oleju. Odkręciłem korek a tu biały nalot. Przy okazji uciekło mi trochę płynu z chłodnicy. Nie wiem czy to nie ma czegoś wspólnego ze zużyciem uszczelki pod głowicą...
Niektórzy mówią i piszą że to jest efekt niedogrzania silnika.

Proszę o wypowiedzi w temacie. [ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-10-04, 09:09 ] Tagowanie tematu.
7813 8

[Lantra J1] Dziwne huczenie z pod maski od 30km/h


Witam. Mam problem z lantrą 1.5 (rok produkcji 1996 ale I wersja liftingowa), problem wybadałem 3 dni temu . Zaznaczę , że auto jeździło normalnie żadnych niepokojących dźwięków... przychodzę do auta, wsiadam i jadę... po rozbujania auta odkryłem niepokojące dźwięki wydobywające się z pod maski auta , mianowicie występuje takie huczenie (nie buczenie ) od prędkości ok 30km/h , dźwięk się nasila do ok 80km/h później zanika(huczy na tyle głośno , że ma się wrażenie jak by się w jakimś ferrari siedziało)... jadąc na luzie tak samo huczy.. dodam , że huczenie wydobywa się jak by z środka silnika a nie z boku , myślałem , że to może łożysko któreś poszło i jeździłem slalomem i dalej huczało z środka ...skręcałem w lewo i w prawo i tak samo nic nie ustępowało i huczy dalej.. dodam , że opony są w dobrym stanie i huczenie pojawiło się dosłownie z dnia ...
7582 12

[i20 PB] Gumowaty element pod zderzakiem przednim - jak to się fachowo nazywa ?


Właśnie żona mnie poinformowała, że na jednym parkingu częściowo oderwała ten gumowaty element pod zderzakiem przednim. Niestety nie wiem obecnie czy można to jakoś przymocować, czy trzeba go spisać na straty, ale chciałem zobaczyć, czy można gdzieś to kupić... problem w tym, że nie mam zielonego pojęcia jak to się nazywa i czy w ogóle ma to jakąś swoją nazwę ?

Zastanawiam się też czy przy przeglądzie gwarancyjnym, mogą się czepiać, że tego nie ma - jakbym się zdecydował całkowicie to usunąć, ale wydaje mi się, że nie, bo chyba nie ma to większego wpływu na samochód. Tak na oko wydaje mi się, że jest to tylko takie dodatkowe zabezpieczenie przed np. za wysokimi krawężnikami, no chyba, że się mylę. Co o tym myślicie, a może już ktoś przerabiał ten temat ?
7297 7

[Lantra J2] Bezpieczniki pod maską. Gdzie takie dostać ?


Witam, moją landrynkę, która sprawuje się wzorowo, dopadła dzisiaj niemoc. W czasie jazdy zgasł silnik i... już nie wstał. Po półgodzinnym szukaniu zauważyłem, że jeden z bezpieczników pod maską - taki kwadratowy, 20A, jest przepalony. Obok był taki sam, cały - podmieniłem - i samochód zapalił. Bez problemu dotoczyłem się do najbliższego warsztatu, celem zdiagnozowania silnika - czysto.
Pytanie jest następujące: co to jest za typ bezpiecznika (wg schematu, bezpiecznik od układu sterowania wtrysku paliwa), cobym sobie na zapas kupił (zwykłe wożę, ale toto jakieś dziwne), i co ewentualnie mogło spowodować jego przepalenie? Dodam, że jakoś w marcu, przy minusie, też raz tak miał że nie chciał zapalić, ale po minucie mu przeszło, może był już nadpalony ?
6925 10

[Lantra J2] Uszczelka pod pokrywą zaworów.


Witam. Powoli kończy się żywot uszczelki pod pokrywą zaworów. Szukałem na allegro i w kilku sklepach jednak tylko udało mi się odszukać samą uszczelkę która kosztuje 22 zł. Jednak z tego co wiem powinien być cały komplet (z oringami i półksiężycem) jednak cena za ten komplet wynosi 160 zł. W necie znalazłem komplet za 55 zł jednak jest niedostępny. Może ktoś już to wymieniał. Pozdrawiam
5947 6

[Accent X3] ECFI co kryje sie pod tą nazwą?


Czy ktos mi pomorze ? ECFI co kryje sie pod tą nazwą co ten symbol oznacza?
5845 3

[Lantra J2] Wiązka elektryczna pod halogeny.


Witam. Plan jest do założenia halogenów ale wiązki z wtyczkami do niej chyba brak dlatego pytanie czy wiązka z auta zawiera w sobie bezpośrednio kable z wtyczkami pod halogeny od razu ? Wydaje mi się ze tak ale - wolę zapytać.
I wogóle do czego są przyczepiane te halogeny ? Są jakieś zatrzaski czy może wkrętami do pasa przedniego gdzieś ? Bo na obwodzie halogenu takowych zatrzasków ani otworów na wkręty nie widzę :(
Aha.Te halogeny :

będą pasować do mojej wersji ?
5794 5

[Lantra J1] Jak podłączyć się pod komputer ?


Witam panowie, jestem tu nowy i mam dość uciążliwy problem z moją Lantrą. Ostatnio, mnie więcej od wymiany sondy zaczęła mi palić bardzo dużo gazu, przy bardzo spokojnej jeździe potrafi spalić 13-14litrów. Nie wiem co jest przyczyną, a najgorsze jest to, że gdzie bym się nie spytał, to nie mogą jej podpiąć pod kompa, bo nie mają takiego kabla. Wie ktoś może co można na to poradzić? gdzie można ewentualnie kupić kabel i jakie to gniazdo, żeby samemu odczytać z czym jest problem? Sonde wymieniałem sam, ale z nią powinno być wszystko ok, bo byłem u gazownika na regulacji i powiedział że działa prawidłowo. Proszę o pomoc.
4141 6

Tucson uszczelka pod głowicą


Witam mam problem , co zrobić na korku oleju i na bagnecie mam kremowy osad ,
myślałem że uszczelka ale płynu chłodniczego nie ubywa
Zalany jest olejem 5w40
Pozdrawiam
4126 2

[Sonata Y2] Prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą :/


Witam. Dzięki podpowiedzią z forum nakierowałem się na upg.
Objawy:
Drastycznie ubywa płynu chłodniczego, w oczach
dymi chmurami pary
nierówna praca, problemy z odpaleniem.

Mam pytanie: Czy wymiana usczelki w moim modelu silnika to problematyczna rzecz?
Jaki bedzie przybliżony koszt naprawy u mechanika?
Pozdrawiam.

Węże przed chwilą sprawdziłem i są mieciutkie
4009 4

[Getz] Uszczelka pod głowicą


Witam potrzebuje momentow i kolejnosc dokrecania srub glowicy w hyundai getz 2003 silnik 1.1 benzyna z gory dzieki
2905 1

[Sonata Y3] Hyundai Sonata Y3 1997 Gdzie mogą podłączyć się pod komputer ?


Moze ktos sie orientuje gdzie można podłonczyć pod komputer pokładowy Sonatke z 1997 r bo nigdzie nie mają końcówki odpowiedniej. Pomijając oczywiście salon hyundaia.
2473 0

[i30CW] Osłona ochronna pod silnikiem


Witam,
chciałem zamontować mate pod silnik w moim Hyundaiu. Wiadomo, że fabrycznie benzyny z taka matą nie wyjeżdzały. Chciałem dokupić taka mate od diesla ale nie mam pewności która będzie pasować.

Czy ktoś z kolegów mógłby doradzić?
2302 8

[i30 FD] Jaki jest koszt uszczelki pod głowicą plus planowanie


Witam

Siostrze w i30 szczeliła w sierpniu uszczelka pod głowicą , auto było na gwarancji , wymienili .
Gwarancja skończyła sie w październiku , i dzisiaj kolejny raz to samo sie dzieje.
Serwis powiedział żę niema rejkojmi na poprzednia usługę i teraz musi zapłacić sama
2131 16

© 2012 by Hyundai Klub Polska Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie elementów zawartych na stronie zabronione.
Wszystkie znaki towarowe używane są wyłącznie w celach informacyjnych.
Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Regulaminie

Template created by StartVISION.pl modified by HKP. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM